رصد رسانه های استان
تابناک اردبیل با رصد رسانه های مختلف آخرین اخبار جالب توجه را با کمی ویرایش و تلخیص منتشر می کند تا خوانندگان تابناک در زمان کوتاه تری بتوانند از مهمترین چکیده مطالب منتشر شده خبردار شوند. اخبار انتخاباتی نشریه اردبیل فردا / روزهای بی فرمانداری خلخال/ شهرستان پارس آباد تیم غواصی ندارد از جمله مطالب انتخاب شده هستند.
کد خبر: ۳۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 04 May 2015

تابناک اردبیل با رصد رسانه های مختلف آخرین اخبار جالب توجه را با کمی ویرایش و تلخیص منتشر می کند تا خوانندگان تابناک در زمان کوتاه تری بتوانند از مهمترین چکیده مطالب منتشر شده خبردار شوند.


اخبار انتخاباتی

هفته نامه اردبیل فردا در آخرین شماره خود چند خبر انتخاباتی را منتشر کرده است که با هم می خوانیم:

فرماندار سابق پارس آباد استارت زد !

خبر دار شدیم فرماندار سابق پارس آباد بعد از استعفا از فرمانداری پارس آباد برای حضور پر قدرت در انتخابات ،با مغانی های مقیم پایتخت جلسه ای برگزار کرده است .البته گویا وی با مغانی های ساکن مرکز استان نیز نشستی داشته و به سازماندهی و برنامه ریزی ستاد خود پرداخته است .

تشدید فعالیت های انتخاباتی در مرکز استان

خبرهای رسیده حاکیست پرسابقه ترین نماینده استان در مجلس که آخرین بار نمایندگی را در مجلس ششم تجربه کرد، فعالیت خود را آغاز کرده و با نیروهای حامی خود چندین جلسه برگزار کرده است .

انتظار می رود ترکیب اصلاح طلبان استان شامل چندین لیست متنوع باشد .

از طرف دیگر لیست کاندیداهی حامی دولت نیز به احتمال زیاد در این دوره از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود .

در ادامه اخبار انتخابات استان باید گفت یکی از قضات ویلکیجی مقیم اسلام شهر تهران در روزهای پنج شنبه و جمعه در اردبیل حاضر شده و دیدارهایی را با اقشار مختلف داشته است . وی اصالتا اهل حور بخش ویلکیج بوده در اسلام شهر تهران به قضاوت مشغول می باشد .

اصولگرایان با کاندیداهای حامی احمدی نژاد متحد می شوند ؟!

خبرهای رسیده از جناح اصولگرای استان هم حاکیست که این جناح هم در استان لیست واحد نخواهد داشت و جهبه پایداری برای خود یک لیست و احزاب دیگر هم هم لیست متفاوتی ارائه خواهند داد .

به گزارش اردبیل فردا حامیان احمدی نژاد هم در تدارک تهیه لیست مجزا می باشند که با قطعی شدن اسامی کاندیداها ترکیب این طیف اعلام خواهد شد .

البته خبرهای رسیده نشان می دهد تعداد جلسات اصولگرایان استان در اردبیل بیش از اصلاح طلبان می باشد و حصول توافق در بین این جناح در اردبیل رفته رفته سخت تر می شود.

یک منبع مطلع به اردبیل فردا گفت که با حضور بعضی کاندیداهای اصولگرای در اردبیل و با توجه به عملکرد ضعیف نمایندگان اصولگرای فعلی استان! تهیه یک لیست واحد بعید به نظر می رسد و اگر اصلاح طلبان استان در صورت استانی شدن انتخابات لیست واحدی ارائه دهند ،تنظیم یک لیست مورد توافق همه گروههای اصولگرا ، در اردبیل آسان نخواهد بود .

از گرمی چه خبر؟

از شهرستان گرمی خبر می رسد نماینده سابق این شهرستان و همچنین مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان بشدت در شهرستان گرمی مشغول فعالیت می باشند .به گفته شهروندان این شهرستان در این دوره از انتخابات رقابت سختی بین کاندیداهای این شهرستان خواهد بود .

رقبای نماینده مشگین بیکار ننشستند !

اما از شهرستان مشگین شهر هم خبر می رسد که رقبای انتخاباتی نماینده فعلی مشگین شهر نیز سخت در تلاشند و با گروههای و افراد مختلف نشستهای زیادی را برگزار می کنند.

گویا نماینده اسبق این شهرستان در مجلس هفتم و همچنین برادرزاده آیت ا... مشگینی در این شهرستان برای ساماندهی نیروهای خود مشغول می باشند .

نمایندگان سابق و اسبق پارس آباد رقیبی جدی نماینده فعلی

از شهرستان پارس آباد خبر می رسد نماینده این شهرستان در مجلس ششم که اکنون رئیس کارگروه پژوهش و تحقیقات سازمان فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کل کشور است، در مغان حضور داشته و برای انتخابات آتی مجلس با بزرگان طوایف مختلف و اقشار مختلف دیدارهایی برگزار کرده است .

همچنین دیگر چهره انتخاباتی این شهرستان و نماینده منطقه در مجلس هفتم که هم اینک در عسلویه مدیریت یکی از فازها را برعهده دارد نیز در مناطق مختلف مغان با طیف های مختلف جلساتی داشته و برای حضور در انتخابات تدارک ویژه ای چیده است .

به گزارش اردبیل فردا پیش بینی می شود در صورت استانی شدن انتخابات و تایید صلاحیت این دو نفر، آنها رقبای سرسختی برای نماینده فعلی خواهند بود.


روزهای بی فرمانداری خلخال

به دنبال انتصاب فرماندار سابق خلخال به فرمانداری پارس آباد، تاکنون فرماندار جدید شهرستان خلخال معرفی نشده است و این شهر بدون فرماندار اداره می شود.

سایت ازناو نوشت: چه لزومی داشت که مهدی احمدی فرماندار غیر بومی خلخال پس از 14 ماه فعالیت و دست یافتن به شناخت نسبی از شهرستان، کارهایش را نیمه تمام بگذارد و به فرمانداری شهری در شمال استان منصوب شود که کوچکترین شناختی از آن ندارد.

در حال حاضر گفته می شود گفته می شود علی نظری قائم مقام سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از گزینه های اصلی انتصاب به فرمانداری خلخال است. برخی ها نیز از احتمال جابجایی علیپور از فرمانداری کوثر به خلخال خبر می دهند.


شهرستان پارس آباد تیم غواصی ندارد

به دنبال غرق شدن يك مرد 35 ساله اهل روستای قره خان بيگلو در كانال آب پارس آباد، به دلیل تاخیر چند ساعته تیم غواصی برای حضور در محل ، پیدا کردن جسد با سختی های روبرو شده است.

دیر رسیدن تیم غواصی باعث شده است که جریان آب جسد فرد غرق شده در مکان نامعلومی پنهان کند. به ‌دلیل وسعت منطقه و قرار گرفتن جسد در زیر گل ولای برجای مانده باعث شد شانس پیدا کردن جسد کم شده است. خانواده اين جوان غرق شده از دير رسيدن چندين ساعته نيروهاي امدادي و تيم غواصي استان انتقاد کرده اند.

شهرستان پارس آباد با وجود قرار داشتن در كنار رودخانه مرزي ارس و داشتن چندين كانال پر آب از نبود يك تيم غواصي در اين شهرستان رنج مي برد و همه ساله در فصل بهار و تابستان تعدادي از جوانان اين منطقه در اثر غرق شدن جان خود را از دست مي دهند./ آران مغان


دستگیری سارقان کندوهای عسل در پارس آباد

سارقان کندوهای عسل در روستای گوشلو در شهرستان پارس آباد به دام پلیس افتادند.

به دنبال گزارش این سرقت، سه فرد سارق هنگام انتقال کندوهای عسل مسروقه با یک دستگاه وانت نیسان دستگیر شدند.

سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به سرقت 27 کندوی عسل به ارزش 70 میلیون ریال اعتراف کردند و روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
مهندس فخرالدین محمدی رای ما جوانان اردبيل
دانشجوی دکترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
من معتقدم بایست به صلاحیت های علمی و سوابق درخشان کاندیدا رای داد .
به قابلیت تحقق وعده ها رای داد ....

نماینده اصلح را اقای همت قلی زاده می دانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
رای ما اقای سیدغنی نظری مردمومن وروحیه جوان
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
راي ما رضا كريمي از اردبيل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار