کد خبر: ۳۰۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 09 October 2016


نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی در استان البرز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند عصر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی انجام داد شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی دراین استان است.

وی ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به شعار امسال به کارگیریم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری است خاطرنشان کرد: یکی از این حوزه‌ها وجود شهرک‌های صنعتی و تولیدی است که می‌تواند جایگاه خوبی برای توسعه اقتصاد مقاومتی محسوب شود.

کولیوند تأکید کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی این استان وجود جاذبه‌های گردشگری است که می‌تواند بستری بسیار مهم و تأثیرگذار در توسعه و رشد اقتصادی استان محسوب شود.

وی با بیان اینکه استان البرز با داشتن محور کرج چالوس می تواند به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری در کشور محسوب شود،‌ گفت: باید زیرساخت‌های لازم نظیر هتل و مراکز خدماتی و رفاهی در استان البرز فراهم شود تا بتوانیم در جذب بیشتر گردشگران اقدامات لازم را انجام دهیم.

نماینده مردم کرج در خانه ملت با بیان اینکه هم اکنون استان البرز تنها محل گذر مسافران و گردشگران محسوب می‌شود، ‌گفت: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مسافران بتوانند از خدمات گردشگری این استان استفاده کنند.

کولیوند در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رشد و توسعه مراکز گردشگری در این استان سبب توسعه و شکوفایی اقتصادی می‌شود افزود: برای تحقق این مهم باید بسترهای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ضرورت ساماندهی پسماند زباله‌های استان البرز گفت: یکی از مهمترین مناطق برای ساماندهی این پسماندها ‌موضوع ایستگاه پمپاژ ماهدشت است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار