کد خبر: ۳۰۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 09 October 2016

 

استاندار البرز با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های فردیس برای رشد و توسعه نادیده گرفته نشود، گفت: مسؤولان مهمترین اولویت خود را خدمات‌رسانی به مردم بدانند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سیدحمید طهایی امشب در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری فردیس با اعلام اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های مسؤولان خدمات‌رسانی به مردم باشد، ‌اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مردم از مسؤولان رضایتمندی کامل داشته باشند.

 

وی رفع محرومیت‌ها و ارتقای خدمات در نقاط مختلف شهرستان را از مهمترین نیازهای فردیس خواند و گفت: شهرستان فردیس از شهرستان‌های کم برخوردار است لذا باید توجه و اهتمام ویژه‌ای را به این شهرستان داشته باشیم و خدمات بیشتری را در فردیس ایجاد کنیم.

 

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش و رشد جمعیت در این شهرستان خاطرنشان کرد: رشد جمعیت در این شهرستان می‌طلبد تا خدمات را نیز متناسب با جمعیت با رشد بیشتر همراه کنیم.

 

طهایی تأکید کرد: اما متأسفانه این شهرستان از لحاظ سرانه‌های درمانی، ‌بهداشتی، خدماتی و آموزشی با استانداردها فاصله دارد و لازم است تا امکانات در فردیس مطابق با نیازها شود.

 

وی یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان را ساخت و ایجاد مراکز درمانی و بیمارستانی عنوان کرد و گفت: ساخت و ایجاد مراکز درمانی نیازمند اهتمام ویژه مسؤولان کشوری است چرا که با بودجه‌های استانی نمی‌توانیم تمامی نیازهای مردم در بخش درمان و بهداشت را تأمین کنیم.

 

استاندار البرز در ادامه استفاده از ظرفیت و توان خیران را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: برای ساخت بیمارستان و مراکز درمانی در این شهرستان باید از توان و ظرفیت خیران استفاده کنیم تا شاهد رونق آن مهم در آینده باشیم.

 

طهایی در ادامه سخنان خود رشد و توسعه سرانه‌های آموزشی را نیز در این شهرستان خواستار شد و گفت: باید رشد سرانه‌های آموزشی را در این شهرستان مدنظر قرار دهیم و بتوانیم با ساخت مدارس و ارتقای کلاس‌های درس به سمت یک شیفته شدن مدارس در این شهرستان پیش برویم.

 

وی از فرماندار جدید خواست تا کاستی‌ها و نقص‌ها را در این شهرستان شناسایی کند و با برنامه‌ریزی‌ها در مسیر رفع مشکلات و کمبودهای این شهرستان گام بردارد.

 

استاندار البرز در ادامه استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان را به منظور رشد و توسعه فردیس مهم خواند و گفت: همه مدیران در دستگاه‌های مختلف موظف هستند تا با تعامل مسیر توسعه و رشد شهرستان را طی کنند.

 

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره اینکه در سال اقتصاد مقاومتی نیز باید طرح‌های ما به سمت عملیاتی شدن شعار امسال باشد خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در مسیر عملیاتی شدن شعار امسال برنامه‌ریزی کرده و طرح‌ها و برنامه‌های خود را در این مسیر اجرایی کنند.

 

استاندار البرز با اشاره به اینکه تحقق شعار امسال می‌تواند نقش بسیار مهمی را در خودکفایی و شکوفایی اقتصاد داشته باشد، خاطرنشان کرد: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه‌های اقتصادی دارد لذا با استفاده از این ظرفیت‌ها باید به سمت شکوفایی اقتصاد پیش برویم.

 

طهایی تأکید کرد: حمایت از تولید و صنعت در این استان و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی از سوی مردم مهمترین راهکاری است که می‌تواند ما را در تحقق شعار امسال نزدیک کند.

 

وی با اشاره به وجود 3500 واحد صنعتی و تولیدی در این استان افزود: حمایت از تولید و صنعت و بازگرداندن واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال به چرخه تولید نیز یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌هایی است که می‌توانیم در عملیاتی کردن شعار امسال انجام دهیم.

 

استاندار البرز گفت: استان البرز با راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید توانسته اقدامات بسیار مفیدی را در راستای بازگرداندن واحدهای نیمه فعال و غیرفعال به چرخه تولید داشته باشد.

 

طهایی احیای واحدهای غیرفعال در این استان را مهم خواند و گفت: این واحدها با فعالیت مجدد می‌توانند علاوه بر صرفه اقتصادی در توسعه اشتغال در استان نیز تأثیرات بسیار زیادی داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار