کد خبر: ۳۰۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 08 October 2016


فرماندار ساوجبلاغ در جلسه شورای گندم ،آرد و نان بر ممنوعیت واگذاری مجوز نانوایی ها به افراد فاقد شرایط در این صنف تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، ابوالقاسم ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پالیزگیر روز شنبه با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه واگذاری نانوایی را در این شهرستان به افراد فاقد شرایط را نخواهیم داد، گفت: متاسفانه در بسیاری از موارد نانوایی با قیمت گزافی واگذار شده و مستاجر برای تامین مالی خود به کم فروشی یا گران فروشی از طرق مختلف مثل کاهش وزن چانه و استفاده از گنجد روی آورده وفروش آنها را به مردم تحمیل کرده است .

فرماندار ساوجبلاغ گفت: با توجه به رشد 3.4 درصدی جمعیت در شهرهای جدید هشتگرد و ابریشم این شهرستان باید سهمیه آرد این مناطق متناسب با رشد جمعیت این شهرها توزیع شود.

وی افزود: در زمان حاضر 300واحد نانوایی مورد بازدید گروه های بازرسی اتاق اصناف ، بهداشت و غیره هستند و اجازه نخواهیم داد بعضی از واحد ها سلامت مردم را به خطر بیندازند.

پالیز گیر گفت: سرانه مصرف آرد برای هر نفر در این شهرستان به 8.4کیلو گرم می رسد که میزان آرد دریافتی برای 300واحد نانوایی به 1967 تن می رسد.

وی افزود : از ابتدای امسال تاکنون 550بازدید از نانوایی ها توسط بازرسی انجام شده که منجر به جریمه 389 میلیون ریال این واحد ها شده است .

فرماندار ساوجبلاغ افزود: به هیچ واحد نانوایی در این شهرستان اجازه استفاده از جوش شیرین نخواهیم داد و در این خصوص 24نانوایی متخلف پلمپ شدند.

وی از نظارت دقیق بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ قدردانی کرد و گفت: سلامت مردم برای ما مهم است و نانوایان هم ملزم هستند تمام دستور العمل های ابلاغی از سوی بهداشت را رعایت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار