کد خبر: ۳۰۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 04 October 2016


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی مهمترین راهکار توسعه اقتصادی است، گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و 900 هکتار به مساحت شهرک صنعتی اشتهارد افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی یزدانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان نظرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه توجه به واحدهای صنعتی تولیدی است، بنابراین باید با حمایت و رفع مشکلات این واحدها به سمت توسعه اقتصادی پیش برویم.

وی تأکید کرد: در این راستا باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در کشور بیشتر فراهم شود و زیرساخت‌های لازم نیز در این زمینه ایجاد شود.

یزدانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده یک هزار و 900 هکتار به مساحت شهرک صنعتی اشتهارد اضافه می‌شود،‌ تصریح کرد: این شهرستان دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است و باید به آن توجه داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تا پایان شهریور ماه سال‌جاری 99 هزار مجوز تأسیس واحدهای صنعتی در کشور صادر شده است.

یزدانی گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت توسعه اشتغال در کشور و رفع معضل بیکاری است.

وی در ادامه سخنان خود به اصلاح قانون واگذاری شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون در حال اصلاح قانون واگذاری شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم که امیدواریم این مهم در چند روز آینده به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

یزدانی در بخشی دیگر از سخنان خود به ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی نیمه‌تعطیل و تعطیل اشاره کرد و گفت: برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه فعال طبق مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حال پیگیری است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به اینکه از برنامه‌های ما بازدید از شهرک‌های صنعتی است، خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 60 شهرک صنعتی را در شهرستان‌های مختلف کشور مورد بازدید و بررسی قرار داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار