کد خبر: ۳۰۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 04 October 2016


معاون استاندار البرز با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها سرشماری نفوس و مسکن را به صورت اینترنتی از ادارات خود شروع کنند، گفت: در حال حاضر شرایط مطلوب در حوزه ثبت‌نام اینترنتی در البرز وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ذبیح‌الله قائمی در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به برگراری هفدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در حال حاضر گزارش عملکرد 6 ماه نخست امسال استان البرز تهیه شده است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری البرز با بیان اینکه صدا و سیمای استان البرز از کارهای انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی مستند تهیه کند، افزود: دستگاه‌ها برای تهیه این مستند، مطالب خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه همه مصوبات دستگاه‌ها در حال بررسی است، گفت: در این بررسی همه مصوبات اجرا شده و نشده بررسی و در جلسه نوزدهم اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.

قائمی با بیان اینکه مصوباتی که نیاز به حمایت‌های ثبت ملی دارند یا باید در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شوند، ظرف چند روز آینده ارسال می‌شوند، ادامه داد: براساس اعلام وزیر معین استان البرز در امور اقتصاد مقاومتی، وی در واحدهای صنعتی دارای مشکل حضور پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای این حضور بهتر است به‌صورت رشته‌ای مشکلات صنایع مختلف بررسی شود، گفت: در استان رشته‌های مختلف مانند دارویی، صنعت، گردشگری و غیره وجود دارد و بهتر است به صورت رشته‌ای این بررسی انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری البرز با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها سرشماری نفوس و مسکن را به صورت اینترنتی از ادارات خود شروع کنند، افزود: در حال حاضر شرایط مطلوب در حوزه ثبت‌نام اینترنتی در البرز وجود ندارد. با ثبت‌نام اینترنتی در بسیاری از هزینه‌ها و مسائل صرفه‌جویی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار