کد خبر: ۳۰۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 03 October 2016


رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: طرح مبارزه با توزیع پوشاک نامتعارف در استان البرز همانند گذشته به طور جدی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کریمی در همایش پلیس و اصناف که صبح دوشنبه در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: در استان البرز وضعیت اصناف در بخش های مختلف بهبود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش صنف پوشاک وضعیت بهتری را نسبت به گذشته شاهد هستیم، افزود: فرهنگسازی در این راستا نکته حائز اهمیتی است که مورد توجه قرار گیرد

رئیس اتاق اصناف استان البرزخاطرنشان کرد: پیشگیری در بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی ضروری است و توجه به این مهم آثار مثبتی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه اصناف همواره یار نیروی انتطامی است و در راستای تامین امنیت اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، تصریح کرد: از توان ۱۰۰ درصدی اصناف در جهت پیشبرد اهداف مد نظر نظام در بخش های مختلف می توان بهره گرفت.

کریمی با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا، رزمندگان و ایثارگران باشیم تا گزندی به کشور وارد نشود، گفت: از اقدمات به جا و حائز اهمیت پلیس در استان البرز تقدیر می کنیم.

وی در خاتمه با اعلام اینکه طرح مبارزه با توزیع پوشاک نامتعارف در استان البرز همچنان به طور جدی اجرا می شود، گفت: خوشبختانه در این راستا توفیقات خوبی را بدست آورده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار