کد خبر: ۳۰۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 30 September 2016


فرمانده انتطامی استان البرز گفت: امنیت امروز جامعه مرهون شهادت طلبی‌های مأموران نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج با اعلام اینکه امنیت امروز جامعه مرهون شهادت طلبی‌های مأموران نیروی انتظامی است افزود: ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ در بین نسل امروز امری ضروری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امروز ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است که این امنیت مرهون ایثار،‌شهادت‌طلبی و ولایتمداری نیروهای انتظامی،‌ اطلاعاتی و نظامی است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شهدای نیروی انتظامی در سال‌های اخیر گفت: تعداد شهدای پلیس به ویژه در استان البرز نشان می‌دهد که پلیس از جان خود برای امنیت مردم گذشته است.

کامرانی صالح در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای نیروی انتظامی در استان البرز گفت: تنها در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 70 باند بزرگ قاچاق موادمخدر و بیش از 5 تن مواد مخدر شناسایی و کشف شده است.

وی افزود: همچنین هزاران طرح پاکسازی نقاط آلوده را به صورت شبانه‌روزی اجرا شده است.

این مسؤول تأکید کرد: رمز موفقیت پلیس همراهی و تعامل با مردم است و امروز نیروی انتظامی نیرویی مردمی و از دل مردم بوده و هرچه می‌کند اجرای فرامین ولایت و در راستای آرامش و امنیت جامعه است.

کامرانی صالح خاطرنشان کرد: پلیسی که از مردم است و خود را در کنار مردم و سرباز گوش به فرمان ولایت می‌داند لحظه‌ای در جهت حفظ امنیت کشور و آسایش و آرامش مردم کوتاهی نخواهد کرد و افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت و خادم ملت هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار