مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل تاکید کرد که نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل امسال با خروج ۴۰۰ تاکسی‌ فرسوده باقی‌مانده تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۳۰۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 30 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، رحیم سعیدی  در رونمایی از ۳۲۰ خودرو جایگزین تاکسی های فرسوده اردبیل اضافه کرد: برای نوسازی این تعداد تاکسی تسهیلاتی بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال ارائه شده است.

وی تسهیلات ارائه برای هر دستگاه تاکسی جایگزین را ۲۰۰ میلیون ریال برشمرد و ادامه داد: این تسهیلات بانکی با ۱۶ درصد کارمزد به صاحبان تاکسی های فرسوده پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل با اشاره به وضعیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی مرکز استان تصریح کرد: در حال حاضر تنها ۴۰۶ دستگاه تاکسی فرسوده در مرکز استان باقی مانده که نوسازی این تعداد برای امسال برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد پیش از رونمایی از تاکسی های جایگزین ۷۲۶ داستگاه بود، ادامه داد: تلاش می کنیم روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل را با جایگزینی خودروهای جدید امسال تکمیل کنیم.

سعیدی با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی و اعتباری برای نوسازی تاکسی های فرسوده افزود: هم اکنون سه هزار و ۴۹۷ دستگاه تاکسی خطی، گردشی، فرودگاهی، بی سیم و... در سطح شهر اردبیل فعالیت می کنند.

وی عمر ناوگان حمل و نقل درون شهری در بخش تاکسی را پنج سال عنوان کرد و عنوان کرد: با فعالیت این تعداد تاکسی نوسازی شده کمبودی در حمل و نقل درون شهری دیده نمی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار