کد خبر: ۳۰۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 29 September 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: مشکلات هشت واحد تولیدی دیگر در البرز مرتفع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در جمع تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان، با بیان اینکه امروز مشکلات هشت واحد تولیدی نیمه‌فعال دیگر در این استان مرتفع شد،‌ اظهار داشت: با حمایت از این واحدها آنها دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 542 طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی نیز در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصویب شده است، افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه خدمات به واحدهای تولیدی و صنعتی و رسیدن به توسعه اقتصادی است.

این مسؤول بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای رونق بخش اقتصادی این استان توسعه و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی بوده و لازم است در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: هم اکنون با تشکیل ستاد رفع تولید اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است و تاکنون توانسته‌ایم اقدامات بسیار مفیدی را در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در این استان انجام دهیم.

کامکار با اشاره به اینکه استان البرز دارای واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار بوده و شهرک‌های صنعتی بسیاری را در خود جای داده است، افزود: حمایت از این واحدها و سوق دادن آنها به سمت تولیدات بیشتر می‌تواند ما را به اهداف اقتصادی نزدیک کند.

کامکار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی نبود نقدینگی است، تأکید کرد: در این راستا حمایت بانک‌ها از این گونه واحدها در گام اول مهمترین مسئله‌ای است که باید به آن توجه داشت.

وی ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را نیز از مهمترین نیازهای امروز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: اگر مردم از کالاهای ایرانی استفاده کنند، می‌توان سهم مهمی را در رسیدن به توسعه اقتصادی به دست آورد.

کامکار گفت: البته تولیدکنندکان نیز باید اعتماد مردم را به خود جلب کنند که تنها راه جلب این اعتماد، تولید کالای باکیفیت است.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم با خرید کالای ایرانی می‌توانند، تولیدکنندگان داخلی را حمایت کنند، افزود: استفاده از کالای ایرانی و تقاضا برای تولید کالاهای ایرانی می‌تواند زمینه مقابله با قاچاق را نیز فراهم کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار