کد خبر: ۳۰۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 28 September 2016


مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز و آقای گل فعلی لیگ آزادگان گفت: تیم فوتبال اکسین البرز برای صعود به لیگ برتر نیاز به حمایت هواداران دارد.

امیر میربزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر تیم ورزشی برای اینکه بتواند به اهداف پیش‌بینی شده دست یافته و به موفقیت برسد، نیاز به ابزارهایی دارد.

وی افزود: بهره‌مندی از مدیریت قوی در باشگاه، استفاده مطلوب از توان مربیان، سود بردن از بازیکنان جوان، با انگیزه، توانمند و باتجربه و بالاخره بهره‌مندی از حمایت هواداران از جمله مهمترین نیازهای یک تیم ورزشی برای دست‌یابی به موفقیت است.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار است که تیم ما از لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان صعود کرده و هدف نهایی ما رسیدن به لیگ برتر است.

میربزرگی گفت: با وجود آنکه ما تجربه کافی برای حضور در لیگ آزادگان را نداشتیم، توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان داده و در هشت هفته ابتدایی لیگ موفق به کسب 6 پیروزی شدیم که در این میان تیم‌های خوب و با تجربه‌ای مانند فجر شهید سپاسی و استقلال اهواز را شکست دادیم.

وی بیان داشت: این نتایج نشان می‌دهد که اکسین توانایی صعود به لیگ آزادگان و همچنین خلق شگفتی در رقابت‌های جام حذفی را دارد و اگر از حمایت لازم هواداران برخوردار شویم، به طور قطع به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا می‌کنیم.

آقای گل فعلی لیگ آزادگان که با زدن هشت گل در هشت هفته این عنوان را به خود اختصاص داده است، افزود: با این وجود شاهد هستیم که دیدارهای اکسین با تماشاگران اندکی برگزار شده و مردم فوتبال‌دوست استان البرز و شهرستان کرج از دیدارهای ما استقبال نمی‌کنند.

میربزرگی ادامه داد: این در حالی است که به استناد اظهارات اکثر کارشناسان اکسین بازی‌های زیبا و جذاب و پرگلی را به نمایش می‌‌گذارد و هشت هفته ابتدایی لیگ 15 گل به ثمر رسانده‌ایم.

وی افزود: همچنین در این مدت ما 6 گل دریافت‌ کرده‌ایم که این آمار نشان می‌دهد در مسابقات اکسین به طور میانگین حدود سه گل رد و بدل می‌شود و به طور طبیعی تماشاگران از دیدن چنین مسابقه‌ای لذت می‌برند.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز در پایان گفت: اگر هواداران البرزی و مسؤولان این استان از اکسین حمایت کنند، این تیم توانایی و ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد و در صورت تحقق این مهم برای نخستین‌بار یک باشگاه بومی از البرز به لیگ برتر راه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار