کد خبر: ۳۰۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 22 September 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه پیش از شروع ماه محرم همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: ۲۸۰۰ هیئت مذهبی در ایام محرم در استان البرز فعال هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم‌الحرام، اظهار داشت: این فصل، زمان فعالیت زیاد سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه در ماه محرم اعزام مبلغ و مبلغة به مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی در سراسر استان البرز انجام می‌شود، افزود: اگر هیئات مذهبی در منازل نیز درخواست اعزام مبلغین در ایام محرم را داشته باشند، انجام می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی هیئات مذهبی،‌ گفت: 2800 هیئت مذهبی در ایام محرم در استان البرز فعال هستند.

مسعودی با بیان اینکه قبل از آغاز ایام محرم نشستی با روحانیون و مسئولان هیئات مذهبی در راستای ساماندهی هیئات برگزار می‌شود، افزود: در کلیه شهرستان‌های استان البرز نشست و همایش‌هایی با حضور مسئولان هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیون به سبب ورود به ماه محرم در استان البرز، ادامه داد: در این همایش در مورد آنچه که باید مبلغین در ایام ماه محرم به آن توجه داشته باشند و تقارن هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته اول ماه محرم صحبت می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه سازمان تبلیغات البرز با شهرداری و دیگر دستگاه‌هایی که درایام ماه محرم فعالیت دارند، همکاری لازم را دارد، افزود: برای اربعین حسینی(ع) هماهنگی خوبی در سطح استان انجام شده است.

وی گفت: از 3 مهر ماه سال جاری برگزاری همایش‌ها آغاز و تا قبل از ماه محرم به پایان می‌رسد که در هر شهرستان به صورت مجزا 2 همایش با محوریت‌ هیئت‌های مذهبی و کانون‌های مداحی و طلایه‌داران تبلیغ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار