کارشناس ایمنی شرکت توزیع برق خراسان شمالی اعلام کرد: یکی از جوانان روستای حسین آباد اسفراین در پی اقدامی سهل انگارانه، با صعود از تیر چراغ برق دچار حادثه برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۲۹۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 18 September 2016
مرتضی رحیمی گفت: جوان 23 ساله اهل این روستا با پرتاب زنجیر بر روی شبکه 20 کیلوولت، دچار برق گرفتگی شده و از روی تیر سقوط کرد.
وی بدون اشاره به زمان وقوع این حادثه ادامه داد: سوختگی شدید ناشی از برق گرفتگی از ناحیه هر دو دست و قفسه سینه و خونریزی داخلی ناشی از سقوط از جمله عواملی است که منجر به فوت نامبرده شده است.
این مسئول یادآور شد: حادثه یاد شده منجر به قطع برق در فیدر زرق آیاد انشعاب نقی آباد اسفراین شد که با اقدام به موقع همکاران، مشکل قطع برق این فیدر به سرعت برطرف شد.
وی خسارت ناشی از خاموشی شبکه را 2 میلیون ریال ذکر و خاطرنشان کرد: بی توجهی به هشدارهای برقی باعث شد تا این جوان جان خود را از دست داده و همچنین مردم مناطق یاد شده با مشکل قطع برق مواجه شوند.
به گفته رحیمی هر گونه رفتار فیزیکی در محدوده حریم شبکه های توزیع برق می تواند منجر به حوادث تلخ و جبران ناپذیر شود، به همین دلیل توصیه می شود، دقت نظر بیشتری در این رابطه صورت گیرد.
شهرستان 127 هزار نفری اسفراین در 65 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار