مدیر‌کل اوقاف کرمانشاه خبر داد
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تهیه 4 هزار بسته اقلام آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت خبر داد و گفت: در این بسته‌ها، 142 هزار قلم لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار وجود دارد که به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای نیت خیر‌خواهانه واقفان بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند هدیه داده می‌شود.
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به وقف تعدادی موقافات توسط خیران اشاره و بیان کرد: موقوفات فرصت خوبی برای کمک به مستمندان و نیازمندان جامعه است که باید در این راستا تمهیداتی اندیشیده شود.
این مسؤول به اختصاص سه موقوفه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب با توجه به نیات واقفان خیراندیش به جامعه‌، نیاز است شورایی متشکل از دفتر امام جمعه استان، کمیته امداد و آموزش و پرورش تشکیل شود.
عباسیان از تهیه چهار هزار بسته اقلام آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت خبر داد و گفت: در این 4 هزار بسته اقلام آموزشی، 142 هزار قلم لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار وجود دارد که تا اول مهرماه به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار