کد خبر: ۲۹۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 14 September 2016


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: بازیکنان ملوان به دلیل تجربه بیشتر توانستند ما را شکست دهند.

فیروز کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در هفته ششم لیگ دسته اول در حالی به مصاف ملوان رفتیم که از پیش شناخت کاملی نسبت به حریف داشتیم.

وی با اشاره به سابقه حضور خود بر روی نیمکت ملوان گفت: آنها تیم با تجربه و خوبی دارند و به طور قطع امسال یکی از گزینه‌ها و بخت‌های اصلی برای صعود به لیگ برتر به شمار می‌آیند.

سرمربی اکسین البرز تصریح کرد: ما نیز با هدف‌گذاری مشخص وارد میدان شدیم و تا دقیقه 89 توانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم و چند دقیقه قبل از دریافت گل، یک موقعیت عالی و صد در صد را به دلیل بی‌تجربه بودن بازیکن جوان خود از دست دادیم.

کریمی افزود: در 15 دقیقه پایانی بازی می‌دانستیم که بازیکنان ملوان به دلیل تجربه بالایی که دارند، برای زدن گل به تیم ما فشار وارد می‌کنند و به همین دلیل تعویض‌هایی را انجام دادیم که متاسفانه به نتیجه نرسید.

وی بیان داشت: به دلیل کم‌ تجربه بودن در دقایق پایانی اشتباهات مهلکی در خط دفاعی مرتکب شدیم و در کمتر از یک دقیقه، مهاجم حریف با دروازه‌بان ما دو بار تک به تک شد و متاسفانه یکی از این موقعیت‌ها نیز در دقیقه 89 تبدیل به گل برتری ملوان شد.

سرمربی اکسین البرز گفت: به طور قطع از این نتیجه ناراحت هستم، اما وقتی دیدیم که ملوان همان تیم با صلابت و جنگنده همیشگی است و می‌تواند بار دیگر استان گیلان و مردم فوتبال دوست انزلی را در لیگ برتر صاحب یک نماینده کند، خوشحال هستم.

کریمی گفت: ما دیگر دیدار با ملوان را فراموش کرده‌ایم و برای دیدار برابر بادران تهران تمرین می‌کنیم و امیدواریم در این دیدار از موقعیت میزبانی استفاده کرده و جایگاه خود را در صدر جدول تحکیم کنیم.

وی تصریح کرد: البته ما دل خوش به حضور شش هفته‌ای در صدر جدول نیستیم و می‌دانیم که در پایان لیگ تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر مشخص می‌شود و اگر 30 هفته در صدر باشیم هم نمی‌توانیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار