کد خبر: ۲۹۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 14 September 2016


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس با اشاره به ظرفیت این شهرستان، گفت: اجرایی شدن شعار اقتصادمقاومتی اقدام وعمل یکی از ضروریات است که در این زمینه فردیس می تواند در بخش چرم سازی تبدیل به قطب اقتصادی شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد زارعی روز چهارشنبه در نشست با کارآفرینان و مسئولان فردیس در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 10 کرج، افزود: باید تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقدام و عمل به آن توجه داشته باشیم تا ظرفیت های شهرستان فردیس احصاء و شناسایی شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت هایی که در شهرستان فردیس وجود دارد، باید با برنامه ریزی مدون برای تحقق اقتصاد مقاومتی پیش رفت.

زارعی گفت: سپاه این ناحیه برنامه هایی را برای تجاری سازی و توانمندی کارآفرینان در دستور کار قرار داده است. بعد از برگزاری نشست های متعدد و ظرفیت های نیروی انسانی کارآمد و آموزش فناوری را در بخش چرم سازی فردیس را تبدیل به یک قطب برتر محصول کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس نیز گفت: حدود دو سال اتحادیه های این شهرستان راه اندازی شده است و واحدهای صنفی در حال ساماندهی هستند.

محمد مهرور افزود: شهرستان فردیس با جمعیت حدود 600 هزار نفر بالای 25 هزار واحد صنفی در کسب و کار دارد.

وی اظهار کرد: متاسفانه واحدهای کوچک صنفی در حال حذف شدن و واحدهای بزرگ جایگزین آنها شده است .

مهرور گفت: در این شهرستان دو کار یکی در بخش تولیدی خیاطی و چرم و دیگری صنایع پلاستیک انجام شده در بخش تولید چرم سازی فردیس بیش از حد ظرفیت چرم را دارا می باشد در ظروف پلاستیک هم می توان فعالیت هایی بسیاری انجام دهد.

رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس افزود: این شهرستان بازار کار وتلاش است و اتاق اصناف و اتحادیه ها هر کاری در این زمینه و موضوعات شود پیشگام است.

در حاشیه این نشست برخی محصولات کارآفرینان شهرستان فردیس به نمایش گذاشته شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار