کد خبر: ۲۹۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 13 September 2016


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: حمایت از نشریات با ارائه بسته‌های حمایتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدموسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست‌ شورای اطلاع‌رسانی استان البرز اظهار داشت: حمایت از فعالان خبری در این استان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: در این راستا بسته‌های حمایتی ویژه دولت برای رسانه‌ها اندیشیده شده است که می تواند در توسعه و پیشرفت آنها بسیار تأثیرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید بحث‌های حمایتی از فعالان رسانه‌ای را از حالت شعار خارج کنیم و عملیاتی نماییم افزود: بحث حمایتی در این زمینه هر ساله تعریف می‌شود که بر این اساس نشریات محلی جایگزین نشریات سراسری شده و برنامه‌ریزی و حمایت‌های این اداره به این سمت و سو می‌رود.

حسینی کاشانی با بیان اینکه توزیع آگهی‌های دولتی ابلاغ شده 70 درصد نشریات محلی و 30درصد برای نشریات سراسری در نظر گرفته شده است گفت: با این نگاه رویکرد به سمت نشریات محلی پیش می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 30سایت خبری مجوزدار داریم اظهار کرد: قرار است رسانه‌های مجازی جایگزین مکتوب شوند.

حسینی کاشانی اضافه کرد: در بسته‌های حمایتی، نشریات یارانه می‌گیرند مخصوصا نشریات محلی اما اکنون شاهد آن هستیم که دو نشریه محلی البرز در زمره 10 نشریه برتر کشور دراین زمینه قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار