کد خبر: ۲۹۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۲ 12 September 2016


معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت: در بخش پیشگیری از اعتیاد بایستی مقابله با عرضه مواد مخدر به صورت جدی انجام شود که این اقدام در فردیس صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، محمد رضا فلاح نژاد روز یکشنبه در همایش کارگر سالم محور توسعه که در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس برگزار شد، افزود: تاکنون چندین همایش برای پیشگیری از اعتیاد در محیط کارگری توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی فردیس برگزار شده است. وی خاطرنشان کرد: موضوع همایش از مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در بخش مقابله با عرضه مواد مخدر تلاش می شود از نیروهای انتظامی،سپاه،دادگستری و ... با این پدیده شوم مبارزه کنند.

وی افزود: مبارزه با تقاضای مواد مخدر باید در محیط کارگری،آموزشی و محلات باید کار شود در محیط کارگری در دو بخش کارفرمایان و کارگران بسیار مهم است.

وی بر لزوم فرهنگ سازی در کاهش مصرف مواد مخدر تأکید کرد و افزود: تمامی راهکارهایی که منجر به کاهش تقاضا می شود باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاح نژاد گفت: مباحث فرهنگ سازی و کاهش تقاضا مسائلی کیفی هستند بنابراین باید برنامه ریزی خاصی در این زمینه انجام شود.

در این همایش معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس ضمن تشکر از پیگیری مصوبات فرمانداری در خصوص صیانت از نیروی کار و اهمیت کارگر سالم در توسعه از حسن انتصاب بهداروند رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی فردیس تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این همایش هومان نارنجی ها کارشناس و پژوهشگر اعتیاد موضوعاتی را در زمینه و عوامل موثر گرایش کارگران در محیط کارگری به اعتیاد پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار