کد خبر: ۲۹۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 10 September 2016


مدیرکل سیاسی استاندار البرز و دبیر کمیسیون کارگری شورای تأمین این استان بر ضرورت رفع مشکلات تولید و توسعه اشتغال در البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، توکل لطفی ظهر امروز در نشست کمیسیون کارگری البرز افزود: استان البرز ظرفیت‌های بسیار بالایی را در حوزه توسعه واحدهای صنعتی دارد.

وی ادامه داد: با وجود 3500 واحد تولیدی و صنعتی این استان می‌تواند شکوفایی و تحولات بسیار عظیمی را در حوزه صنعت و تولید داشته باشد و به رشد اقتصادی و توسعه اشتغال نیز دست پیدا کند.

مدیرکل سیاسی استاندار البرز با بیان اینکه هم‌اکنون اقدامات موثری در مسیر رفع موانع تولید در این استان برداشته شده است افزود: اقدامات موثری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام شده است که از جمله آنها ارائه تسهیلات به این گونه واحدها بوده است.

لطفی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری که به صورت نیمه فعال و غیرفعال در این استان بودند توسط ستاد رفع موانع تولید شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: با رفع مشکلات این واحدها علاوه بر بازگرداندن آنها به چرخه تولید توانسته‌ایم در مسیر توسعه اشتغالزایی نیز اقدامات موثری را برداریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه اکنون افزایش پنج هزار نفری بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی را در شهرک صنعتی اشتهارد داریم، افزود: این مهم نشان دهنده وضعیت خوب واحدهای تولیدی در استان است.

به گفته این مسؤول البته نباید به وضعیت موجود اکتفا کرد و باید تلاش‌ها برای توسعه صنایع در این استان دو چندان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار