کد خبر: ۲۹۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 10 September 2016


استاندار البرز بر لزوم توسعه واحدهای تولیدی در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی استان البرز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات شورا، برنامه‌ریزی برای توسعه واحدهای تولیدی در این استان است، افزود: با این اقدام علاوه بر توسعه اقتصادی به سمت اشتغالزایی نیز پیش می‌رویم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در کارگروه امور زیربنایی 11 طرح تصویب شده است، ادامه داد: این 11 طرح در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است.

طهایی تغییر کاربری‌ها، دیوارکشی باغ‌ها و مراتع و توسعه واحدهای تولیدی را از مهمترین اقداماتی در استان دانست که نیاز به توسعه دارند و بیان داشت: در این راستا متقاضیان راه‌اندازی واحدهای تولیدی می‌توانند اقدامات لازم برای این مهم را انجام دهند.

وی یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه استان البرز را توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد و افزود: باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات باید استفاده از ظرفیت‌های استان البرز برای رسیدن به اهداف مورد نظر باشد،‌ گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه اقتصادی است لذا باید بستری را فراهم کرد که بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و به سمت شکوفایی بیشتر گام برداریم.

طهایی بیان داشت: وجود 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز نشان از توانمند بودن این استان به منظور توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار