معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت :حاجیان از راه های دور و نزدیک با تحمل مشقت های خاص به انجام این فریضه اهتمام داشته و شکوه عزت اسلامی را به رخ جهانیان می کشانند که آل سعود بی کفایت امسال مانع از حضور ایرانیان در این آیین شد.
کد خبر: ۲۹۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 10 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حشمت رستمی افزود: امسال حکومت عربستان راه را بر حاجیان ایرانی برای انجام مناسک حج به خانه خدا بستند چراکه خوب می دانند حاجیان ایرانی هیچگاه لب به سکوت ندوخته و اگر حضور داشتند فریاد مظلومیت حاجیان پارسال را به گوش جهانیان می رساندند.

وی ادامه داد: پارسال فاجعه ای انسانی و جنایتی علیه ایران رخ داد که هیچگاه در تاریخ محو نخواهد شد که در آن حاکمان بی مذهب آل سعود و به ظاهر مسلمان که خود را خادمان حرمین شریفین می نامند بی توجه به ناله های انسانهای بی گناه که در حین انجام مناسک حج بودند این فاجعه انسانی را رقم زدند.

وی اظهار کرد: بستن راه تردد زائران و نظاره گر بودن مرگ تدریجی آنها گویا برای آل سعود لذت بخش بود و بدون شک همینگونه نیز بوده چراکه انسان کشی در مکتب وهابیان جزء فرایض شمرده شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: به دلیل بی تدبیری، سوء مدیریت و بی کفایتی آل سعود تعداد زیادی از زائران بیت الله الحام و از جمله 500 حاجی ایرانی پیش از عید قربان قربانی شدند و دردناکتر اینکه خادمان حرمین شریفین زیر بار این مسوولیت این جنایت نرفته و اجازه بررسی این فاجعه انسانی را به کسی نمی دهند.

وی گفت: اسف بار تر اینکه مدعیان حقوق بشر که مدام ایران را به اتهام عدم رعایت حقوق بشر تحریم کرده هیچگاه در این زمینه سخنی بر لب نیاورده و گویا چشمان حقیقت بین آنها کور شده که چنین فاجعه مصیبت باری را هرگز ندیده اند.
رستمی بیان کرد: ما به پیروی از مقام معظم رهبری و دولتمردان جمهوری اسلامی همچنان این حادثه را محکوم و براعت خود را از آل سعود اعلام می کنیم به امید روزی که سرزمین وحی از خاندان آل سعود پاک شود.

وی گفت: حج از شکوهمندترین فرایض دین اسلام است که در آن مسلمانان ضمن ا جتماع پیرامون خانه خدا و انجام مناسک دینی حج پیام وحدت، یکتا پرستی و ظلم ستیزی را به جهانیان می رسانند و حاجیان از سراسر دنیا با شور و علاقه خاصی برای چشیدن طعم شیرین عبادت و تضمین سعادت اخروی خود راهی سرزمین وحی می شوند.

به گفته وی، حاجیان از راه های دور و نزدیک با تحمل مشقت های خاص به انجام این فریضه اهتمام داشته و شکوه عزت اسلامی را به رخ جهانیان می کشانند که آل سعود بی کفایت امسال مانع از حضور ایرانیان در این آیین شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار