با اعلام مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران؛
تابناک: هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته از 16 لغایت 19 شهریور ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 08 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، حاجی پور رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مرکزی در نشست خبری هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته که در محل نمایشگاه های دائمی استان مرکزی برگزار شد گفت: استان مرکزی با توجه به صنعتی بودن از جمله استان های برتر در حوزه قطعه سازی است که واحدهای تولیدی را به عرصه نمایش گذاشتیم ارتباطی که شرکتهای تولیدی قطعه سازی ما با شرکت های بزرگ خودروسازی دارند بسیار ارتباط نزدیک و تنگاتنگ و موثری است.

وی افزود: ایران خودرو ایران خودرو علی رغم درخواست های مکرر در این نمایشگاه شرکت نکرد با توجه به شرایط رکود اقتصادی می توان در راستای ارتقای کیفیت اقدام نمود که در این راستا واحد های R&D هم باید فعالیت های موثری داشته باشند تا بتوان محصولات جدیدی به بازار ارائه داد.

در ادامه این نشست خبری مهدی جهان میرزایی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در استان مرکزی گفت: برگزاری نمایشگاه به عنوان یک حلقه واسط بین تولید و بازرگانی تلقی میشود.

وی در ادامه افزود: در رابطه با نمایشگاه خودرو استان مرکزی به عنوان اصلی ترین مرکز تولید خودرو قرار گرفته و انتظار میرود این صنعت نقش مهمی در تولیداستان داشته باشد.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران گفت: ما به عنوان سایت نمایشگاهی تلاش خود را بر افزایش کیفیت نمایشگاه و توسعه زیر ساخت های نمایشگاه هاقرار داده ایم.

میرزایی افزود: نمایشگاه خودرو قطعا نقاط ضعف بسیاری دارد ولی خوشحالم که نسبت به سال های گذشته قدم های رو به رشد زیادی را برداشته ایم. امیدوارم به حمایت و همدلی مدیر مجموعه نمایشگاه ها پیشرفت چشمگیری داشته باشیم تا در خور شخصیت صنفی استان باشد، من از وضع موجود راضی نیستم و از استفاده در جهت بهبود کیفیت استقبال میکنم

همچنین در این نشست رضا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به صورت کلی هدف هر شرکتی از حضوردر نمایشگاه در وهله اول معرفی کالاو محصولات به مشتریانو در مرتبه دوم ارتباط با تنگاتنگ با مشتریان است که قطعا سایپا هم مستثنا از این قاعده نیست.

وی در ادامه افزود: افزایش رضایت مردمی، افزایش میزان تولید و مدیریت سیستم مالی سه هدف اصلی شرکت خودرو سازی سایپا است.

وی یاد آور شد: ما با تمام قوا در این نمایشگاه شرکت کردیم، ما خودروی جدید که دیروز در تهران رو نمایی شد که در وروردی نمایشگاه حاضر است و قابل رویت میباشد. تمام محصولات در تمام رنج قیمت ها و در تمام کلاس ها در نمایشگاه حاضر است

تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت:استان مرکزی از لحاظ فروش برای ما خیلی مهم است. پتانسیل خوبی برای استان شناسایی کردیم و شرایط بسیار خاصی هم برای نمایشگاه فراهم کردیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار