کد خبر: ۲۹۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 06 September 2016


نماینده مردم کرج در مجلس ‌‌با بیان اینکه در برنامه ۵ ساله پنجم سهم تعاونی در اقتصاد کشور ۲۵ درصد پیش‌بینی شده است، گفت: طبق آمار در برنامه ۵ ساله سهم تعاونی‌ها ۸ درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدجواد کولیوند در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه اقتصاد کشور دارای 3 محور است، اظهار داشت: این محورها شامل دولت، بخش خصوصی و بخش تعاون است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه 5 ساله پنجم سهم تعاونی در اقتصاد کشور 25 درصد پیش‌بینی شده است، افزود: طبق آمار در برنامه 5 ساله سهم تعاونی‌ها 8 درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه طبق این آمار 17 درصد با سهم پیش‌بینی شده فاصله وجود دارد، ادامه داد: از مهرماه که برنامه ششم آغاز می‌شود این رقم به منفی تبدیل می‌شود.

کولیوند با بیان اینکه در برنامه ششم ابتدا باید جبران رقم منفی شود، افزود: اگر نقش تعاونی‌ها کمرنگ باشد و آن‌ها خود را در اقتصاد کم حساب کنند، نمی‌توان به هدف رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نحوه تامین سرمایه توسط بخش خصوصی، تعاونی و دولت یک علم است، گفت: در حال حاضر گمشده بخش تعاونی‌ها و گمشده‌ای که سبب عدم اجرای نقش ما در برنامه 5 ساله پنجم و احتمالا ششم شود، تامین سرمایه، جایگاه و ظرفیت‌سازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار