کد خبر: ۲۹۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 06 September 2016


فرمانده انتظامی استان البرز از رونمایی کتاب شهدای نیروی انتظامی همزمان با برگزاری یادواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نشست خبری یادواره 270 شهید فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز و مدافع حرم که ظهر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: این یادواره تقدیم به شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و مدافعین حرم استان البرز است.

وی گفت: برای تجلیل از شهدای گرانقدر این مراسم روز شنبه 20 شهریورماه در تالار شهیدان نژاد فلاح با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همزمان با قدردانی از مقام شهدای نیروی انتظامی از مقام شهدای مدافع حرم و نیز خانواده شهدا در این مراسم تجلیل و قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با مقام شهدا که یاد شهدا باید زنده نگهداشته شود و زنده نگهداشتن آن کمتر از شهادت نیست، گفت: یادواره شهدا سبب می‌شود مرام، رفتار و راه شهید سرلوحه افراد جامعه قرار گیرد و تفکر شهدا به جامعه امروز تزریق شود.

کامرانی‌صالح با توجه به اینکه ایثارگری و مقام شهید باید در جامعه رواج پیدا کند و یاد آنها باید همیشه زنده نگهداشته شود، گفت: همزمان با یادواره شهدا در همان روز 2 پروژه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح این دو پروژه اظهار داشت: اولین پروژه طراحی نماد غواص شهید گمنام است و دومین پروژه افتتاح آشپزخانه نیمه صنعتی با حضور فرمانده نیروی انتظامی و رونمایی از کتاب شهدای نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در دستور کار ما قرار دارد بازدید از خانواده شهدا در روزهای یکشنبه هر هفته است که تا کنون در 6 ما گذشته از 88 حانواده شهید بازدید شده است.

وی افزود: در مراسم یادواره شهدا که در روز شنبه 20 شهریورماه ساعت 5 بعد از ظهر در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار می‌شود به صورت نمادین از 3 نفر از خانواده شهدای نیروی انتظامی، 3 نفر از خانواده شهدای مدافعین حرم و 3 نفر از جانبازان تقدیر و تجلیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار