رئیس شورای اسلامی شهر کرج از عدم تامین اعتبارات مالی برای اجرای پروژه امتداد اتوبان همت به این شهرستان انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰ 19 January 2015
محمود دادگو اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی که استان البرز و کلانشهر کرج متحمل می‌شود، مربوط به ترافیک‌های سنگین برون و درون شهری است.
وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای رسمی، 18 درصد بار اصلی ترافیک کشور بر دوش مدیریت حمل و نقل استان البرز بوده و برخی از محورهای این استان از جمله آزاد راه تهران – کرج و جاده چالوس، هر روز ترافیک‌های چند کیلومتری را تحمل می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: ترافیک‌های سنگین محورهای برون‌شهری آسیب‌های بسیاری را به شهرستان کرج وارد کرده است.
دادگو بیان داشت: به عنوان نمونه هر روز در محدوده پل فردیس، طی ساعات ابتدایی روز و همچنین عصرها، ترافیک‌هایی حدود 5 تا 10 کیلومتری ایجاد می‌شود که هزینه‌های آن به طور مستقیم به شهرستان کرج تحمیل می‌گردد.
به گزارش فارس وی در پاسخ به این پرسش که سرنوشت طرح امتداد اتوبان همت به شهرستان کرج چه شد، گفت: این طرح تا محدوده گرم‌دره انجام شده و از این نقطه به بعد، خودروها برای ادامه مسیر باید در آزادراه تهران – کرج تردد کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج ابراز داشت: قرار بود ظرف مدت مشخصی، باقی مسیر نیز احداث شود که متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبارات مالی، ادامه پروژه با موانع بسیاری روبه‌رو شده است.
دادگو افزود: زمانی که درباره کسری و کمبود اعتبارات با مسئولان صحبت می‌کنیم، می‌گویند بودجه نداریم و این در حالی است که نباید تمام اعتبار در استان البرز و توسط نهادهای این استان تامین شود.
این مسئول گفت: به طور قطع استان البرز امکان تکمیل این پروژه را از نظر مالی ندارد و اگر بودجه کافی تامین نشود، ادامه پروژه با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: مشکلات ترافیکی استان البرز به دلیل این است که راه‌های این استان بار اصلی تردد خودروهای استان‌های تهران و چند استان شمالی و شمال غربی را تحمل می‌کند.
دادگو متذکر شد: بنابراین این امر یک مشکل ملی است و باید با نگاه ملی برای رفع آن اقدام شود و مردم انتظار دارند که دولت برای پروژه همت اعتبار ویژه‌ای را تخصیص داده و استان البرز را از این مشکلات نجات دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار