کد خبر: ۲۹۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 05 September 2016
فرماندار فردیس گفت: حل مشکلات فردیس بدون مشارکت‌های مردم امکان پذیر نیست.
علی قنبرزمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد:فردیس زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای شهرستان شدن را نداشت و تنها بر اساس مصوبات دولت و درخواست مردم به شهرستان تبدیل شد.
وی ادامه داد: فردیس نیم میلیون نفری، نیازهایی در حد یک استان دارد ولی درشرایطی فعلی از امکانات مناسب یک شهرستان نیز بی بهره است.
وی اضافه کرد: بدون شک صرف استانی شدن فردیس منجر به رفع مشکلات و ایجاد زیرساخت های لازم در تمامی زمینه ها نخواهد شد.
وی ابراز کرد: برای حل مشکلات موجود مدیران این شهرستان باید عزم و اراده‌ای جدی داشته باشند و ازحرکت در مسیر تحقق اهداف پیش بینی شده باز نمانند.
این مسئول توضیح داد:علاوه برتلاش‌های مسئولان ، سمن ها و گروه‌های مردم نهاد نیز می‌توانند در شناسایی و حل مشکلات این شهرستان گام های جدی بردارند.
فرماندار فردیس ابراز کرد: اگر مردم توجیه شوند كه چه مشكلاتی در این شهرستان وجود دارد با كمك سمن‌ها می‌توان  به راحتی برای حل آنها برنامه‌ریزی کرد.
قنبرزمانی گفت:درشرایط فعلی مسائل شهری، بهداشت، ترافیك و روشنایی معابر از دغدغه‌های مردم این شهرستان است كه باید با كمك مدیران شهرداری و شبكه‌ بهداشت و اداره‌‌ برق فردیس مرتفع شوند .
وی در پایان گفت: سمن‌ها و تشكل‌های مردمی می‌توانند در كوچك شدن حجم دولت از طریق بر عهده گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های مشترك با دولت، بیان اشكال‌ها و پیشنهادها برای بهبود امور و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه از طریق نظارت‌های اجتماعی، نقش مهمی ایفا كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار