کد خبر: ۲۹۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 05 September 2016


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از عدم شرکت مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در هفتمین نمایشگاه کتاب این استان خبر داد.

احمدرضا فیروزی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، با اعلام این خبر گفت: متأسفانه از مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی استان البرز برای شرکت در این نمایشگاه دعوت نشده است.

وی افزود: ما از طریق رسانه‌ها و بیلبوردهای شهری از برگزاری این نمایشگاه خبردار شده‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان البرز طی یک سال گذشته بیش از 30 عنوان کتاب منتشر کرده است و در مجموع حدود 300 کتاب در آثار منتشر شده خود دارد.

فیروزی ضمن گلایه از نحوه اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌های فرهنگی استان البرز یادآور شد: فرآیند درستی برای دعوت از فعالان فرهنگی در نمایشگاه‌های استانی وجود ندارد و این اولین بار نیست که از طریق رسانه‌ها در جریان برگزاری یک نمایشگاه فرهنگی قرار می‌گیریم.

وی ادامه داد: در نمایشگاه قرآن و عترت استان و همچنین جشنواره مطبوعات و چاپ و تبلیغات نیز هیچ گونه دعوت و هماهنگی‌ای برای حضور جهاد دانشگاهی که دو خبرگزاری قرآنی ایکنا و خبرگزاری ایسنا را در مجموعه خود دارد صورت نگرفته است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز تصریح کرد: امیدواریم همکاران محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دست‌اندرکاران نمایشگاه‌های فرهنگی استان از این پس به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فعالان عرصه‌‌های فرهنگی طی مکانیزم مشخصی برای حضور در این نمایشگاه‌ها دعوت شوند.

فیروزی در پایان گفت: مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی استان البرز(خوارزمی) تاکنون بارها در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت کرده است و فرآیند اطلاع‌رسانی و هماهنگی‌های صورت گرفته در این نمایشگاه بین‌المللی می‌تواند یک الگو و راهنمای خوبی برای متولیان استانی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار