کد خبر: ۲۹۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 05 September 2016


استاندار البرز گفت: نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی ویژه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سیدحمید طهایی ظهر امروز در جشنواره تعاونی‌های برتر استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که می‌تواند ما را در تحقق شعار امسال موفق گرداند توسعه تعاونی‌ها است.

وی ادامه داد: در این راستا باید با تلاش و همت بیشتر مسیر توسعه تعاونی‌ها را طی کنیم و با حمایت از تعاونی‌ها به سمت توسعه اقتصادی پیش برویم.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه ایجاد تعاونی‌ها می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه اقتصاد کشور محسوب شود خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم تعاونی‌ها توانستند اقتصاد خود را حفظ کنند و به رشد برسند.

طهایی گفت: پشتیبانی و رفع مشکلات مربوط به تعاونی‌ها یکی از مهمترین مسائل است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی تقویت روحیه مشارکت، عدالت‌طلبی، همکاری و همدلی را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: این مهم در تعاونی‌ها وجود دارد و باید بیشتر گسترش داده شود.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از تعاونی‌ها باید به عنوان یک رکن اصلی مورد توجه مسؤولان باشد،‌ افزود: با توجه به نقش تعاونی‌ها در توسعه کشور لذا لازم است تا تعداد تعاونی‌ها بیشتر شود.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته تاکنون تعداد سازمان‌های مردم نهاد البرز به سه برابر شده است،‌ تصریح کرد: لازم است تا از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و به سمت توسعه این گونه نهادها پیش برویم.

طهایی نقش تعاونی‌ها را در روستاها با هدف توسعه اقتصادی مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: روستاییان را نیز باید بیش از گذشته به سمت توسعه تعاونی‌ها سوق دهیم تا آنان نیز بتوانند از خدمات این مهم استفاده کرده و به سمت توسعه اقتصادی بیشتر پیش بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار