مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم جزیره قشم به این باور رسیده‌اند که بهترین راهکار برای ایجاد تولید، فعالیت اقتصادی و اشتغال، فعالیت در قالب تعاونی‌ها است.
کد خبر: ۲۹۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 05 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پیمان باباخانلو در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان هرمزگان بر معرفی الگوهای برتر بخش تعاون تاکید و اضافه کرد: معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی، تولیدی و... نمونه‌های موفق با هدف ارتقای وضعیت خود یکی از اهداف این جشنواره است.

وی در ادامه، توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسوولان، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف و همچنین ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی را از دیگر اهداف برگزاری یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر دانست.

مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از بین 100 هزار تعاونی که در 40 سال گذشته به ثبت رسیده است کمتر از یک هزار تعاونی در حال حاضر فعال هستند، اظهار داشت: تعاونی‌ها برای ماندگاری باید باور و اعتماد داشته باشند و برای موفق شدن باید به‌دنبال برندسازی باشند.

بابا خانلو افزود: پی‍گیر بودجه‌ای مطلوب برای تقویت تعاونی‌های کشور هستیم و این موضوع جزو برنامه‌های امسال است.

به گفته وی در جشنواره سراسری امسال از 31 تعاونی برتر تجلیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار