کد خبر: ۲۹۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 04 September 2016


استاندار البرز گفت: آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز انتقال داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست سیاستگذاری کنگره شهیدان استان البرز تأکید کرد: یکی از مهمترین وظایف ما در قبال شهدا ادامه دادن راه آنها و انتقال آرمان‌هایشان به نسل امروز است.

وی ادامه داد: ما به شهدای هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کنیم و تا دنیا باقی است راهشان را ادامه خواهیم داد.

استاندار البرز با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار در جبهه‌ها حاضر شدند و با دشمنان مبارزه کردند، افزود: امروز نوبت ماست تا با حفظ آرمان‌های شهدا و انتقال آن به نسل امروز و آینده راهشان را ادامه دهیم.

طهایی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش در جامعه گسترش دهیم، خاطرنشان کرد: در این راستا و برای تحقق اهداف موردنظر باید از ظرفیت‌ دستگاه‌های مختلف استفاده کرده و با مشارکت این مهم را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه شجاعت، دلاورمردی، ایثار و ازخوگذشتگی مهمترین خصوصیات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی‌های بسیاری کردند و با نثار جان خود اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

استاندار البرز مهمترین وظایف و رسالت‌های مسؤولان را انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز عنوان کرد و بیان داشت: باید این مهم را با آگاهی‌بخشی، گرایش به ارزش‌ها، تکریم تلاش‌ها و مجاهدت‌ها بیان کنیم که بتواند تأثیرات خود را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار