استاندار اعلام کرد
استاندار البرز از بهره‌برداری از 317 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از 25 هزار میلیارد ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 01 September 2016
سیدحمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی هفته دولت تلاش بسیار زیادی صورت گرفت تا گوشه‌ای از خدمات و تلاش‌های دولت تدبیر و امید و مدیران اجرایی استان البرز به مردم معرفی شود.
وی تصریح کرد: در این هفته 317 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از 25 هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان البرز تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، از نظر اعتبار تخصیص‌ یافته برای پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهر‌ه‌برداری رسید، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 319 درصد رشد داشته‌ایم.
طهایی بیان داشت: با بهره‌برداری از پروژه‌های فوق به صورت مستقیم بیش از سه هزار فرصت شغلی در استان البرز در اختیار نسل جوان قرار گرفت.
وی گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های فوق در حالی انجام شد که بسیاری از پروژه‌ها را معطل فرارسیدن هفته دولت نکرده و بلافاصله پس از تکمیل به بهره‌برداری رساندیم.
استاندار البرز افزود: علت اتخاذ چنین تصمیمی این بود که اعتبارات لازم برای پروژه‌ها و طرح‌ها از بودجه بیت‌المال تأمین شده و نمی‌توانستیم بهره‌برداری از آنها را معطل نگاه داریم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش بسیار خوب اکثر مدیران اجرایی در نقاط مختلف استان، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و مدیران دستگاه‌های دولتی و همراهی رسانه‌ها، شاهد اطلاع‌رسانی درباره اقدامات انجام شده از سوی دولت برای خدمات‌رسانی به مردم بودیم.
نماینده عالی دولت در استان البرز متذکر شد: اطلاعات مربوط به اقدامات دولت در استان البرز، تنها بخش کوچکی از خدمات بزرگی بود که طی سه سال اخیر به مردم ارائه شده است.
طهایی افزود: خوشبختانه شاهد جدیت و تلاش خوبی از سوی فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان البرز برای رفع کمبودها و نیازها و مشکلات هستیم و همه باید با هم تلاش کنیم تا این مشکلات به حداقل برسد.
وی اظهار داشت: از سوی دیگر اقدامات اکثر رسانه‌های استان البرز در پوشش خبری اقدامات دولت تدبیر و امید قابل تقدیر است و امیدواریم با افزایش همدلی و همزبانی میان مردم و مسؤولان و همراهی رسانه‌ها، بتوانیم اهداف و برنامه‌های دولت در این استان را محقق کنیم.
استاندار البرز تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، ایجاد اشتغال مورد نیاز جامعه، جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در حوزه صنعتی و کاهش مشکلات مسکن از جمله مهمترین اولویت‌های دولت در کشور و به ویژه استان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار