کد خبر: ۲۸۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 30 August 2016


استاندار البرز گفت: مشارکت مردم در رفع مشکلات اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سیدحمید طهایی که از صبح امروز برای افتتاح پروژه‌های عمرانی به فردیس سفر کرده است دقایقی پیش در جمع مردم این شهرستان حاضر شد و طی سخنانی اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی و کاهش تورم یکی از مهمترین اولویت‌های دولت است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای تحقق اهداف مورد نظر مشارکت‌های مردمی لازم و ضروری است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم در این زمینه به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم باید مشکلات و معضلات را به درستی بررسی کرده و براساس اولویت‌ها به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم.

طهایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دیدارهای مردمی گامی مهم در شناسایی مشکلات است افزود: در این زمینه مسؤولان باید دیدارهای مردمی را خود را به صورت مستمر ادامه داده و تلاش خود را برای رفع مشکلات مردمی دوچندان کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مساجد در کانون توجه ما قرار دارد، افزود: 106 میلیارد ریال به توسعه مساجد و مصلی‌ها اختصاص یافته است.

طهایی در ادامه با بیان اینکه اعتبارات دولتی محدود است، بیان داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای توسعه خدمات‌رسانی بیشتر به مردم انجام داد استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی و خیران نیز از مهمترین مسائلی است که باید به آن اهتمام ورزید.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود اوضاع اقتصادی در دوره قبل را بسیار بد توصیف کرد و بیان داشت: پیش‌تر نفت ما را می‌گرفتند و به‌جای پول نفت، کالاهای خود را به ما می‌دادند، شرایط را به نحوی سخت کرده بودند که فقط امکان واردات دارو و غذا داشتیم و عرصه هر روز تنگ‌تر می‌شد.

طهایی با اشاره به اقدامات و بی تدبیری‌های برخی از مسؤولان در دوره قبل اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط دشوار اقتصادی شاهد بی تدبیری‌هایی نیز در دوران قبل بودیم، رئیس قوه مجریه پُست خود را ترک می‌کند و به قهر می‌رود و در مجلس شورای اسلامی دو رئیس قوه به جدال می‌پردازند.

وی در ادامه به مسائل برجام اشاره کرد و گفت: امروز با مذاکرات صورت گرفته در مسأله برجام توانسته‌ایم به رشد اقتصادی برسیم.

استاندار البرز تأکید کرد: در مسأله اقتصادی با همت، ‌مشارکت و اتحاد مردم و مسؤولان به نتیجه مطلوبی دست پیدا می‌کنیم و مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود.

وی به رشد سرمایه‌گذاری در این استان اشاره کرد و گفت: در این راستا و با توجه به ظرفیت‌های موجود باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران را بیشتر از گذشته در این استان فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار