کد خبر: ۲۸۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 29 August 2016


استاندار البرز بر ضرورت حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی امشب در نشستی با بانوان فرهیخته و سازمان‌های مردم نهاد استان البرز اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در سازمان‌های مردم نهاد لذا باید از این سازمان‌ها حمایت کرده و مسیر توسعه و پیشرفت آنها را بیش از گذشته فراهم آوریم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این راستا انجام داد تشکیل شورای ملی حمایت از سازمان‌های مردم نهاد است که بتوانیم برنامه‌های جامعی را در راستای حمایت از این سازمان نهاد انجام دهیم.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید امکان ایجاد و توسعه این سازمان‌ها در شهرستان‌های مختلف فراهم شود افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت توجه و حمایت از سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد است.

طهایی با اعلام اینکه مشارکت‌های مردم در امور مختلف می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد خاطرنشان کرد: عملکرد سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها امروز با رشد بیشتری همراه شده است اما برای رشد بیشتر نیازمند حمایت هستند.

وی با تأکید بر لزوم هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی گفت: تلاش دولت تدبیر و امید بر این است که در حوزه اجتماعی تشکل‌ها را مورد حمایت قرار دهد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در سال گذشته 35 هزار فرصت شغلی در کشور به دست آمده است اظهار داشت: در استان البرز برای رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدها مشکلات 730 واحد مورد بررسی قرار گرفته و برای رفع آنها اقدام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار