کد خبر: ۲۸۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 27 August 2016


استاندار البرز گفت: با بسترهایی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده‌ایم، اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمید طهایی اظهار داشت: استان البرز با توجه به موقعیت صنعتی و کشاورزی، سی و یکمین استانی است که در کشور به تصویب رسیده است و در سن پنج سالگی تأسیس خود همانند فرزندی است که نیاز به مساعدت و کمک دارد.

وی افزود: این فرزند تازه متولد شده زیرساخت‌های ضعیفی دارد و تلاش‌های خدمتگزاران این است به گونه‌ای شرایط مهیا شود که نیازهای استان برطرف شود و بار سنگین دیگری بر دوش تهران بزرگ تحمیل نشود.

طهایی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان البرز از جلسات فعال استان البرز تلاش دارد تا اجازه ندهند واحدی تعطیل شود.

استاندار البرز ادامه داد: انتظار بر این است که دو ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی اختیاراتی داشته باشد تا مصوبات آن لازم‌الاجرا باشد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: برخی واحدها تسهیلات خود را از بانک‌های تهران دریافت کرده‌اند و همین امر مشکلاتی را ایجاد کرده است همانند اینکه مالیات و درآمد آن سرریز تهران می‌شود و خدمات را در استان البرز می‌گیرند.

طهایی در بخش دیگری پیرامون گره‌گشایی مسئله اشتغال فارغ‌التحصیلان نیز گفت: پیشنهاد شده فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال پایانی بخشی از فرصت تحصیلی خود را در واحدهای تولیدی بگذارند و بخشی نیز توسط واحدهای تولیدی تأمین شود.

وی ادامه داد: این اقدام بستری برای آشنایی با بیشتر با آینده شغلی آینده و کسب تجربه در عرصه کار در کنار تحصیل است که در استان البرز نیز بخشی از این زمینه با مشارکت فنی و حرفه‌ای استان ایجاد شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار