رئیس گروه مدیریت عملکرد اداره کل بازرسی استانداری البرز گفت: این استان جزو استانهای برتر در ارتباط مردم و دولت و استفاده صحیح از خدمات سامانه سامد است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست آموزشی رابطان سامانه ارتباط مردم و دولت با نام اختصاری سامد در استان البرز بعد از ظهر امروز برگزار شد.
در این نشست ضمن آموزش و توجیه رابطان، از دستگاههای برتر در این حوزه تقدیر شد.
دستگاههایی که خدمات مناسبی به ارباب رجوع و شهروندان در حوزه سامانه سامد ارائه داده و از آنها در نشست امروز تقدیر به عمل آمد، عبارت بودند از ادارهکل آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی، بنیاد مسکن، هلال احمر، بهزیستی، امور آب و فاضلاب و راه و شهرسازی استان البرز.
در بخشی از این نشست آموزشی، رئیس گروه مدیریت عملکرد ادارهکل بازرسی استانداری البرز طی سخنانی اظهار داشت: یکی از اولویتهای اصلی دولت تدبیر و امید، برقراری ارتباط منظم با مردم است.
فرزانه معدنکن تصریح کرد: افتخار دولت این است که برآمده از رای اکثریت ملت بوده و باید این ارتباط تا آخرین روز خدمات دولت تقویت شود.
وی افزود: خوشبختانه با راهاندازی سامانه ارتباطی مردم و دولت، ارتباط مردم با خادمان خود در دستگاههای اجرایی منظم و ساماندهی شده و در حال حاضر حداکثر زمان رسیدگی به درخواستهای مردمی در این سامانه 20 روز کاری است.
رئیس گروه مدیریت عملکرد ادارهکل بازرسی استانداری البرز گفت: در حال حاضر استان البرز جزو استانهای برتر کشور در استفاده از سامانه ارتباط مردم و دولت بوده و ارتباط خوبی با شهروندان برقرار شده است.
معدنکن افزود: البته همه باید تلاش کنیم تا زمان رسیدگی به درخواستهای مردم کمتر از زمان فعلی شود.
وی بیان داشت: از سوی دیگر نباید این سامانه تنها برای دریافت شکایات و یا درخواستهای مردم مورد استفاده قرار گیرد و میتوان استفادههای بهتری از جمله دریافت و ساماندهی ایدهها و نظرات مردمی برای بهتر شدن کارها را داشته باشیم.