کد خبر: ۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ 04 February 2015

رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان البرز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس البرز، رضا اکبری اظهار کرد: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها در تعطیلات پایانی هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: در این راستا و بر اساس تدابیر انجام شده تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 15 بهمن ماه الی ساعت 24 روز جمعه 17 بهمن ماه 93 از محورهای کرج ـ چالوس، هراز و بالعکس ممنوع است.
این مسئول همچنین از ممنوعیت تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج ـ چالوس و هراز خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه مورخ 17 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی ساعت 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت کرج به صورت یک‌ طرفه خواهد بود.
اکبری تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه 15 ، 16 و 17 بهمن ماه از محور هراز ممنوع اعلام کرد.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 به صورت شبانه‌روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار