کد خبر: ۲۷۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 15 August 2016


رئیس اتاق بازرگانی اسنان البرز گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اتاق بازرگانی استان البرز حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز در نشستی که به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک و متوسط در استان البرز برگزار شد، افزود: با حمایت از صنایع کوچک و متوسط می‌توانیم بخش مهمی از برنامه‌های راهبردی اتاق بازرگانی را محقق سازیم.

وی ادامه داد: صنایع کوچک و متوسط دارای توانایی‌هایی هستند که با حمایت از این واحدها می‌توانیم بخشی از مشکلات اقتصادی و از همه مهمتر بخشی از مشکلات بیکاری را مرتفع کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز تأکید کرد: با حمایت صرف از صنایع بزرگ تنها در توزیع ناعادلانه خدمات پیش می‌رویم و صنایع کوچک هر روز به مشکلاتشان افزوده می‌شود.

به گفته بنامولایی اما با حمایت از واحدهای کوچک و متوسط علاوه بر رونق بخشیدن به این صنایع می‌توانیم آنان را نیز به سمت توسعه و تحول سوق دهیم.

وی با تأکید بر اینکه صنایع کوچک و متوسط نقش مهمی در توسعه صنعت دارند افزود: در سال‌های گذشته و با توجه به اقداماتی که انجام شد توجه برخی به سمت ایجاد صنایع کوچک متمرکز شد اما متأسفانه در زمانی دیگر توجه به صنایع رها شد و آنان دچار مشکلات بسیاری شدند.

بنامولایی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی حمایت از صنایع کوچک و متوسط است، خاطرنشان کرد: جلوگیری از روند اتلاف این سرمایه‌ها و استفاده از توانایی‌های آنان می‌تواند ما را به سمت پیش رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی سوق دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار