رئیس پلیس راهور استان اردبیل از کاروان‌های عروسی که در مسیر خیابان‌ها و معابر حرکت می‌کنند خواست که ترافیک ایجاد نکرده و راهبندان به وجود نیاورند.
کد خبر: ۲۷۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 15 August 2016

رحیم آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس در اردبیل اظهار کرد: ما در بسیاری ساعات شبانه‌روز با یک ترافیک عادی و روان در سطح شهر و گذرگاه‌ها روبه‌رو هستیم که امکان تردد راحت را برای هموطنان، مسافران و گردشگران فراهم کرده است.

وی گفت: آنچه که باید در مورد آن هشدار و تذکر بدهیم، اینکه ما در هنگامه عصر و شب شاهد به راه افتادن کاروان عروسی در سطح خیابان‌ها و معابر هستیم که در یک حرکت غیرمنطقی عده‌ای از خودروهای پشت سر کاروان عروسی اقدام به حرکات نمایشی و راهبندان‌های طولانی و ایجاد ترافیک و نارضایتی در بین همشهریان و مسافران و گردشگران می‌کنند که این حرکت نارضایتی‌ها و گله‌مندی‌هایی را نیز به همراه داشته است.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از کاروان‌های عروسی که در مسیر خیابان‌ها و معابر حرکت می‌کنند خواست ترافیک ایجاد نکرده و راهبندان به وجود نیاورند.                                                                    

آقامحمدی تصریح کرد: انتظار داریم کاروان‌های عروسی به جای راهبندان و ایجاد ترافیک در خیابان‌ها و مسیرهای مختلف و فراهم کردن اسباب نارضایتی سعی کنند سرور و شادی خود را به شکل منطقی و معقول انجام دهند، چرا که ما هیچ مخالفتی با شادی و سرور مردم نداریم، اما آنچه که مورد تاکید پلیس بوده، جلوگیری از عوامل و حرکاتی است که اسباب نارضایتی‌های مردمی را فراهم می‌آورد.

وی یادآور شد: اما در این بین برخی خانواده‌ها به کار خطرناک مضاعفی دست می‌زنند، آن اینکه فرزندان و کودکان کم سن و سال خود را از شیشه‌ها و محل‌های نامناسب به شکل خطرناک آویزان می‌کنند که این حرکات قطعا با خطرات و آسیب‌هایی روبه‌رو است، به طوری که در هفته گذشته یک کودک چهار ساله از خودرویی که در حال حرکت بود از شیشه آن سقوط کرده و در برخورد با خودروی عقبی این کودک فوت کرد که ضرورت دارد برای جلوگیری از چنین حوادث ناگوار خود رانندگان و خانواده‌ها موارد ایمنی را در ترددهای شهری رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل افزود: ما با تمام توان عملیاتی و حتی بکارگیری پرسنل‌های ستادی پلیس راهور تلاش می‌کنیم تا ترافیک عصرگاهی را کنترل و روان‌سازی کنیم که البته به دلیل آنکه خیابان‌ها و مسیرهای ترددی ما جوابگوی خیل عظیم وسایط نقلیه شخصی نیست، ما انتظار داریم رانندگان از توقف نابجا و نامناسب پرهیز کرده و بیشتر از وسایط نقلیه عمومی در ترددهای روزانه استفاده کنند.

آقامحمدی اظهار کرد: توقف‌های دوبله و سوبله به معنای واقعی اصلی‌ترین گره ترافیکی را به وجود می‌آورد و عبور و مرور را سخت و سخت‌تر کرده است، در حالی که انتظار می‌رود در این زمینه روان‌سازی واقعی اتفاق بیفتد.

وی در مورد سد معبر و حرکت برخی از مغازه‌داران در نگه داشتن محل برای پارک خودروهای خود با ابزار و امکانات مختلف بیان کرد: ما در جلسه‌ای که با همکاری شهرداری داشتیم، قرار شد جلوی چنین سدمعبرها و ترددهای نامناسب گرفته شود تا کسی به خود جرات ندهد به شکل اختصاصی از محل پارک استفاده کرده و یا آن را به نام خود قبضه کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار