کد خبر: ۲۷۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 13 August 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر ضرورت شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در استان البرز تأکید کرد و گفت: برگزاری مانور صفر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما برای سنجش ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای مدیریت بحران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی نقاط آسیب‌پذیر باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد تا بتوانیم در مواقع بحران کاهش خسارت‌ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دستگاه‌های اجرایی البرز موظف به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر هستند و باید این مهم را در زمان تعیین شده اجرایی کنند.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز به واسطه پراکندگی جغرافیایی دارای این نقاط آسیب پذیر است افزود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی در البرز موظف به شناسایی نقاط آسیب پذیر هستند.

معصومی در ادامه با تأکید بر اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم در استان در این زمینه آغاز کرده‌اند،‌ بیان داشت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در این استان انجام شده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به توسعه امداد هوایی در این استان اشاره کرد و افزود: دراین رابطه و در بحث امداد هوایی نیازهایی در زمینه پد بالگرد پیش‌بینی شود.

معاون عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که در اولویت قرار گرفته است برگزاری مانور صفر با هدف بررسی توان دستگاه‌های خدمات رسان در زمان بحران است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز در معرض خطر 22 حادثه طبیعی است، گفت: سال گذشته سیل سیجان جان تعدادی از شهروندان را گرفت و خسارات مالی بسیاری را نیز به روستاییان وارد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار