عضو شورای شهر کرج:
مریم قهرمانی گفت: طی سال‌های اخیر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به طور مکرر بر ضرورت هوشیاری مردم در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان و تلاش در جهت بصیرت‌افزایی جامعه تاکید فرموده‌اند و به طور قطع تحقق این مهم یکی از مهمترین مسائلی است که مسؤولان و به ویژه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باید مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۲۷۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 09 August 2016
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باید هماهنگی کاملی با سیاست‌های شورای فرهنگ عمومی استان البرز داشته باشند.
مریم قهرمانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل فعلی کشورمان، توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای منحرف کردن نسل جوان از آرمان‌های اسلام و انقلاب و راه ولایت است.
وی افزود: دشمنان اسلام و کشورهای زورگوی غربی و در رأس آنها آمریکایی‌ها و سران جنایتکار رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خوبی می‌دانند، تا زمانی که نسل جوان ما گوش به فرمان ولایت بوده و در مسیر ولایت حرکت می‌کنند، نمی‌توانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ما آسیبی وارد کنند.
نماینده مردم کرج در پارلمان شهری تصریح کرد: به همین دلیل است که توطئه‌های متعدد فرهنگی علیه ما طراحی و اجرا می‌کنند و به طور قطع اگر نبود بصیرت، هوشیاری و درایت مقام عظمای ولایت، این توطئه‌ها نتایج شومی به دنبال داشت.
قهرمانی گفت: طی سال‌های اخیر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به طور مکرر بر ضرورت هوشیاری مردم در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان و تلاش در جهت بصیرت‌افزایی جامعه تاکید فرموده‌اند و به طور قطع تحقق این مهم یکی از مهمترین مسائلی است که مسؤولان و به ویژه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باید مورد توجه قرار دهند.
وی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در زمینه کار فرهنگی در شهرستان کرج و به طور کلی استان البرز داریم، این است که دستگاه‌ها به صورت موازی و بدون هماهنگی اقداماتی را انجام می‌دهند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: حتی دستگاه‌هایی که در حوزه فرهنگی مسؤولیت زیادی ندارند، با توجه به ضرورت‌های این بخش برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند. به عنوان نمونه شورای شهر و شهرداری کرج بخشی از برنامه‌های خود را به حوزه فرهنگی اختصاص داده‌اند.
قهرمانی اظهار داشت: اگر چه این تلاش‌ها خوب و لازم است،‌ اما باید توجه داشته باشیم که گرفتار موازی‌کاری نشویم، چرا که موازی‌کاری در این بخش تاثیرگذاری‌ لازم را نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ریاست شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها بر عهده نماینده ولی فقیه در استان و در شهرستان‌ها نیز با خطیب جمعه بوده، لازم است که دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و همچنین دستگاه‌هایی که قصد اجرای برنامه‌های فرهنگی دارند، با سیاست‌های این شور هماهنگی لازم را داشته باشند.
عضو شورای شهر کرج در پایان گفت: به طور قطع اگر این هماهنگی‌ و تعامل وجود داشته باشد، می‌توانیم در استان البرز و به ویژه شهرستان کرج طرح‌های جامعی در حوزه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان تدوین و اجرا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار