کد خبر: ۲۷۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 02 August 2016


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از شب پرحادثه در جاده‌های البرز با هفت کشته و مجروح خبر داد.

داوود رجبی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل بهره‌مندی از سه محور اصلی از جمله آزادراه‌ تهران – کرج و جاده چالوس، یکی از پرترافیک‌ترین استان‌های کشور در محورهای جاده‌ای و برون‌شهری به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان، بخش زیادی از شهروندان از فرصت تعطیلات تابستانی برای سفر استفاده کرده و همین امر احتمال حوادث جاده‌ای را افزایش می‌دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: متاسفانه شب گذشته سه تصادف در جاده‌های استان گزارش شد که بر اثر آن هفت نفر کشته و مصدوم شدند.

رجبی گفت: حادثه نخست حدود ساعت 23 شب گذشته در آزادراه کرج – قزوین و بر اثر برخورد سه دستگاه سواری از جمله سمند، پژو و پیکان اتفاق افتاد.

وی بیان داشت: بر اثر این حادثه دو نفر مصدوم شدند که به بیمارستان‌ امام صادق (ع) در شهرستان ساوجبلاغ منتقل گردیدند.

وی بیان داشت: حادثه دوم مربوط به برخورد دو دستگاه پراید در داخل تونل شماره سه در محور کرج – چالوس است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: بر اثر این حادثه سه نفر مصدوم داشتیم که به بیمارستان‌های شهرستان کرج منتقل شدند و این حادثه حدود ساعت سه بامداد روز سه‌شنبه اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: متاسفانه حادثه سوم که با فوت دو نفر از شهروندان همراه بود، مربوط به تصادف یک دستگاه تریلی با یک خودرو نیسان در جاده اشتهارد است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: حادثه فوق حدود 6 صبح امروز در محور کرج – اشتهارد و حوالی امامزاده سلیمان (ع) رخ داد و بر اثر آن دو نفر از سرنیشنان خودرو نیسان جان خود را از دست دادند.

رجبی در پایان از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران پلیس و نهادهای امدادی، در صورت خواب‌آلودگی در نیمه‌های شب رانندگی نکنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار