کد خبر: ۲۷۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 01 August 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه‌ای و منطقه‌ای استان البرز گفت: توسعه بسترهای صادراتی به واسطه رونق گمرک در البرز محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادله کامکار عصر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما رسیدن به اقتصاد مقاومتی است تا بتوانیم مسیر توسعه و پیشرفت را بهتر از گذشته طی کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدای سال‌جاری مقام معظم رهبری امسال را نیز با نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، نامگذاری کردند که ما مسؤولان باید از ظرفیت‌های موجود در مسیر تحقق شعار امسال استفاده کنیم.

کامکار با اشاره به اینکه استان البرز برای عملیاتی شدن شعار امسال ظرفیت‌های بسیاری دارد، افزود: فرودگاه پیام یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها است که می‌تواند ما را به اهداف خود در زمینه اقتصاد مقاومتی برساند.

وی با تأکید بر اینکه باید از این ظرفیت استفاده درست شود، افزود: گمرک استان البرز نیز به دلیل ناشناخته بودن استفاده دقیق از آن نمی‌شود.

به گفته کامکار، بخشی از کالاهای استان به دلیل ناشناخته بودن گمرک توسط تولیدکنندگان از طریق سایر گمرک‌ها صادر می‌شود، همچنین می‌توان با معرفی این ظرفیت در استان البرز زمینه صادرات کالاها را از گمرک البرز انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از صادرکنندگان با گمرک استان آشنا نیستند، افزود: باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی را در استان البرز توسعه دهیم و به سمت تحولات اساسی در این زمینه پیش برویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار