امیرحسام عباسی دبیر اول شورای شهر کرج اظهار داشت: هیچ کس غیر قابل نقد نیست و من چنین حرفی نزدم و به این موضوع که کسی قابل نقد نیست هم هیچ اعتقادی ندارم.
کد خبر: ۲۶۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 31 July 2016
به گزارش تابناک – البرز: طی هفته گذشته مصطفی سعیدی سیرایی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سوالاتی را در سه محور از شهردار کرج مطرح کرد.

وی در گفت‌وگویی با خبرگزاری‌ها طرح این سوالات را تایید و اعلام کرد که محور پرسش‌ها در خصوص نحوه واگذاری برخی از طرح‌های عمرانی با اعتبارات میلیاردی خارج از چارچوب‌های قانونی به برخی از پیمانکاران و همچنین صدور پایان کار برای یکی از برج‌های معروف کرج پیش از انجام تعهدات مالک است.
پس از انتشار خبر طرح سوال از شهردار کرج و این نکته که علی ترکاشوند باید ظرف 10 روز به شورای اسلامی این شهرستان پاسخ داده و در صورت عدم ارائه پاسخ‌های قانع کننده، طرح استیضاح وی کلید خواهد خورد، هجمه‌های سنگینی علیه این عضو شورای شهر ایجاد شده است.
همچنین رسانه‌هایی که خبر طرح سوال را منتشر کردند، از سوی برخی از پایگاه‌های خبری و گروه‌های تلگرامی مورد حمله و هجمه قرار گرفتند.
حال امروز یکی از اعضای شورای شهر کرج در حالی که باید طی روزهای آتی شنونده پاسخ‌های شهردار این شهرستان باشد، اظهارات عجیبی را مطرح کرده است.
یکی از گروه‌های تلگرامی منتسب به یک پایگاه خبری به نقل از امیر حسام عباسی دبیر اول شورای شهر کرج نوشته است: عملکرد شهرداری کرج در سه سال گذشته نه تنها قابل نقد نیست، بلکه قابل تقدیر است!
البته این سخنان در پایگاه خبری فوق درج نشده است!
از سوی دیگر این موضوع که یکی از اعضای شورای شهر کرج عملکرد شهردار را قابل نقد نمی‌داند، پرسش‌های فراوانی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است.
خبرنگار تابناک از امیرحسام عباسی سوال کرد که آیا واقعا وی عملکرد شهردار کرج را قابل نقد نمی‌دانند؟
دبیر اول شورای شهر کرج در پاسخ اظهار داشت: هیچ کس غیر قابل نقد نیست و من چنین حرفی نزدم و به این موضوع که کسی قابل نقد نیست هم هیچ اعتقادی ندارم.
عباسی در خصوص زمان حضور شهردار کرج در جلسه علنی شورا برای پاسخ به پرسش‌های مطرح شده نیز گفت: طبق قانون شهردار 10 روز پس از ابلاغ رسمی سوالات باید برای پاسخگویی در جلسه علنی حضور یابد.
حال معلوم نیست که نسبت دادن این اظهارات به یک عضو شورای شهر در حالی که شهردار باید در روزهای آتی برای پاسخگویی به اعضا آماده شود،‌ چه اهدافی را پیگیری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار