کد خبر: ۲۶۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 24 July 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۵۶ هزار متر بنا به بیمارستان‌های استان البرز اضافه شده است، گفت: قیمت تمام شده هر متر مربع بنا با تجهیزات به طور متوسط دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده که هیچ اسرافی هم در هزینه‌ها صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدجواد کولیوند در مراسم افتتاح تخت‌های بیمارستانی در کرج که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، با اشاره به جمعیت استان البرز اظهار داشت: استان البرز در زمینه بهداشت و درمان نسبت به دیگر استانها بسیار عقب‌تر مانده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر دو اتفاق بزرگ برای استان افتاده است، افزود: یکی از این اتفاقات اصلاح تجهیزات قدیمی است و دیگری توسعه فیزیکی ساختمان‌های بیمارستان‌های دولتی استان است.

وی با اشاره به اینکه 56 هزار متر بنا به بیمارستانهای استان البرز اضافه شده است، گفت: قیمت تمام شده هر متر مربع بنا با تجهیزات به طور متوسط دو میلیون و 200 هزار تومان بوده که هیچ اسرافی هم در هزینه‌ها صورت نگرفته است.

کولیوند با بیان اینکه این بنا در طی 18 ماه اضافه شده است،‌ افزود: بیمارستان کمالی در طول 45 سال گذشته توسعه نیافته است و به همین سبب برخی از بیماران روی زمین می‌خوابیدند اما در حال حاضر به سبب تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی دیگر شاهد چنین معضلی نیستیم.

وی با اشاره به بیمارستان شهید مدنی گفت: این بیمارستان که محل مراجعه بسیاری از سوانح دیده‌هاست، بسیار قدیمی و فرسوده است که در حین خدمات‌دهی باید اصلاح شود.

کولیوند با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی تنها بیمارستان قلب استان البرز است و کسی حاضر به مراجعه به این بیمارستان نیست.

وی با اشاره به بیمارستان 160 تختخوابی فردیس گفت: ما از وزارت بهداشت تامین اعتبار برای راه‌اندازی این بیمارستان را خواستار هستیم.

کولیوند با بیان اینکه در منطقه آسارا و چالوس فضای بیمارستانی خوبی وجود ندارد، افزود: بیمارستان شهید باهنر و دانشگاه پردیس نیازمند توجه ویژه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار