نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: نماز جمعه جایگاه وحدت در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۲۶۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 22 July 2016
آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور است، لذا جایگاه نماز جمعه، جایگاهی وحدت‌بخش در جامعه اسلامی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: نماز جمعه به عنوان سنگری مهم در حفظ وحدت است که باید این سنگر حفظ شده و هم‌چنان پرقدرت برگزار شود؛ بدین منظور تمام اقشار مختلف مردم باید از برگزاری نماز جمعه فیض برده و از این موهبت استفاده کنند.
حسینی همدانی ادامه داد: در دنیا برای اختلال در روند برپایی نماز جمعه تلاش‌های بسیاری شده که خوشبختانه با درایت و هوشیاری هیچ نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه نمازجمعه در رأس امور است، تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات معمار کبیر انقلاب، ایجاد و تأسیس مصلاهای نماز جمعه بود، همچنین نمازجمعه جایگاه تشویق مردم به وحدت و برای ارتقای بصیرت مردم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه به‌زودی شخصی به عنوان امام جمعه موقت کرج معرفی می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف امام جمعه دفاع از ارزش‌های انقلاب است که این مهم به کمک مردم و ائمه جمعه انجام می‌شود.
حسینی همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن 5 مرداد و سالگرد پیروزی رزمندگان در عملیات مرصاد، تأکید کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات پاسخ کوبنده‌ای را به دشمنان دادند.
وی همچنین به آغاز هفته فنی‌وحرفه‌ای اشاره کرد و گفت: نمایشگاه فنی‌وحرفه‌ای در مصلای کرج برپاست که می‌تواند به اقتصاد مقاومتی و اشتغال کمک کند.
نمایشگاه «کارگاه‌های گذر مهارت البرز» از امروز در مصلای نماز جمعه کرج در حال برگزاری است، همچنین این نمایشگاه دارای 16 کارگاه آموزشی بوده که از یکم تا هشتم مردادماه برای بازدید عموم دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار