کد خبر: ۲۶۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 21 July 2016


نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج از اضافه شدن 200 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

مریم قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از معضلات اصلی کلانشهرهای کشور و از جمله مرکز استان البرز‌، وجود ترافیک‌های سنگین است.

وی افزود: متاسفانه این معضل مردم ساکن شهرستان کرج را رنج داده و از سوی دیگر سالانه هزینه سنگینی را به مردم و مدیریت شهری تحمیل می‌کند.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات مربوط به قفل شدن ترافیک در کلانشهرها و رفع معضل ترافیک که هزینه‌های سنگینی را به مردم و جامعه تحمیل کرده و می‌کند، باید دو موضوع را با جدیت پیگیری کنیم.

قهرمانی گفت: این موضوعات عبارت است از افزایش امکانات و زیرساخت‌های ناوگان حمل و نقل عمومی و دیگری تشویق مردم به عدم استفاده از خودروی شخصی برای انجام کارهای روزانه خود.

وی بیان داشت: خوشبختانه در این حوزه اگر چه ضعف‌هایی داریم، اما گام‌های خوبی نیز برداشته شده است، از جمله تخصص اعتبارات لازم برای خرید و اضافه شدن 200 دستگاه اتوبوس جدید به توان ناوگان اتوبوسرانی کرج در شورای اسلامی شهر که این موضوع با همراهی اعضای شورای شهر کرج محقق گردید.

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج افزود: این اعتبارات تخصیص یافته و امیدواریم تا پیش از پایان سال جدید، شاهد اجرایی شدن طرح فوق و اضافه شدن 200 دستگاه اتوبوس جدید باشیم.

قهرمانی ادامه داد: از سوی دیگر مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش بیشتری در جهت راه‌اندازی خط اتوبوسرانی تندرو و همچنین تکمیل پروژه قطار شهری کرج داشته باشند.

وی تاکید کرد: به طور قطع تا زمانی که از خط BRT در مرکز استان البرز بهره‌مند نباشیم و پروژه قطار شهری کرج نیز راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار نگیرد، نمی‌توانیم امیدوار به رفع معضل ترافیک در کرج باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار