کد خبر: ۲۶۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 20 July 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: توسعه خدمات در روستاهای البرز مهمترین اولویت مسؤولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی ظهر امروز در همایش دهیاری‌ها که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید بیش از گذشته مورد توجه مسؤولان قرار گیرد توسعه متوازن روستاها و رشد خدمات در این مناطق است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: باید کمبودها را در روستاها مرتفع کرده و زمینه‌های ماندگاری روستاییان در روستاها را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا خدمات را در روستاها به روز کنیم، افزود: در این زمینه باید خدمات در روستاها را به‌روز کرده تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در روستاها نیز استفاده بیشتری کنیم.

معصومی با اشاره به اینکه لازم است تا برای تحقق اهداف مورد نظر دولت نیز نگاه ویژه‌ای را به روستاها داشته باشد، خاطرنشان کرد: تلاش دولت برای رفع مشکلات در روستاها و توسعه خدمات در این مناطق باید دو چندان شود.

وی با اشاره به اینکه با توسعه خدمات در روستاها رشد و توسعه اشتغال و اقتصاد را در نیز در روستاها شاهد خواهیم بود، افزود: یکی از مهمترین طرح‌ها و اقداماتی که برای توسعه روستاها انجام شده، اجرای طرح هادی روستاها بوده که نقش مهمی را در توسعه روستاها داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با اجرای طرح‌های مختلف در روستاها می‌توانیم سهم مهمی را در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی نیز انجام دهیم و در این زمینه دهیاران باید تلاش خود را دو چندان کنند.

معصومی در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 20 درصد از جمعیت استان البرز در روستاها زندگی می‌کنند،‌ تأکید کرد: روستاییان در این استان در حوزه‌های مختلف از جمله دامپروری، کشاورزی فعالیت دارند و با حمایت از روستاییان می‌توانیم شاهد رشد صنعت دامپروری و کشاورزی در این استان نیز باشیم.

وی در ادامه به برگزاری سومین همایش دهیاران با حضور رئیس جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: در این همایش مشکلات روستاها بیان شده و راهکارهای اساسی برای توسعه روستاها با حضور رئیس جمهور مورد بررسی قرار می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار