شهردار اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت روز اردبیل به ارزش 68 میلیارد تومان پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی در شهر اردبیل و در گرامیداشت روز اردبیل افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 18 July 2016

حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: پروژه‌های شهرداری بر مبنای توسعه‌محور تعریف و تدوین شده و در همه حوزه‌ها شهر به یک کارگاه عمرانی عظیم تبدیل شده که با انجام پروژه‌های مختلف سعی می‌کنیم تا رضایت مردم را فراهم کنیم.

وی به اجرای پروژه تقاطع نیر برای رفع این نقطه حادثه‌آفرین و رفع معارض‌های ملکی در این محدوده اشاره کرد و گفت: تاکنون 30 ملک اعم از تجاری، مسکونی و آموزشی در این محدوده تخریب شده و ما در حال احداث یک میدان مناسب در این تقاطع هستیم تا بتوانیم برای همیشه مشکلات ساکنان این منطقه را برطرف کنیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: به هیچ وجه تقاطع نیار و مشکلات آن در شأن اردبیل و ساکنان منطقه نبود که ما با تملک 30 ملک به مساحت 4هزار و 500 متر مربع سعی کردیم تا یک میدان مناسبی را راه‌اندازی کنیم.

لطف‌اللهیان به اجرای طرح دفع آب‌های سطحی با استفاده از کانال‌های سنگی و تخلیه این آب‌ها به شکل اصولی در منطقه نیار اشاره کرد و افزود: ما در این زمینه پروژه‌های زیربنایی را به سرعت در حال تکمیل داریم.

توسعه 90 هکتار فضای سبز در اردبیل

شهردار اردبیل از توسعه فضای سبز و احداث پارک غنی‌زاده در مساحت سه هکتار در شهرک گلستان و با پیشرفت 90 درصد خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز در اردبیل 7.1 دهم متر مربع است در حالی که این سرانه در سطح جهانی 15 متر مربع و کشورمان نیز 12 متر مربع است که امسال با توسعه 90 هکتار فضای سبز امیدواریم سرانه فضای سبز در اردبیل را به هشت متر مربع برسانیم.

لطف‌اللهیان به بازگشایی معابر و خیابان‌های مختلف برای سهولت تردد و حمل و نقل مردم اشاره کرد و ادامه داد: این بازگشایی‌ها با توجه به توسعه شهر و ایجاد عبور و مرور راحت در دستور کار قرار گرفته به طوریکه در محلاتی همچون قاجاریه، اکبریه، ابراهیم‌آباد، آرازعلی، گلمغان، عبدالله‌ شاه، کوچه علی، محلات وحدت، رحیم‌ طیار و... با قوت و قدرت در حال اجراست.

وی در مورد مجموعه عملیات بهسازی معابر، آسفالت کوچه‌ها و دفع آب‌های سطحی گفت: شهرداری از ابتدای امسال تاکنون 78 هزار تن آسفالت تولید و در چهار منطقه شهرداری اردبیل توزیع و پخش کرده است.

لطف‌اللهیان از لکه‌گیری به روش اصولی، تأمین فلاکس قیر و خرید دستگاه تمام اتوماتیک برای لکه‌گیری خیابان‌ها و کوچه‌ها خبر داد و افزود: همه این اقدامات را شهرداری آغاز کرده و در گرامیداشت روز اردبیل با 68 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های متعدد افتتاح می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار