کد خبر: ۲۵۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 11 July 2016


مدیرکل کمیته امداد البرز از اهدای سبد کالا به برخی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان شناسایی شده غیر تحت حمایت توسط نیکوکاران البرزی و به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان البرز، علی سالارکیا با اشاره به لزوم به‌کارگیری سنت‌های حسنه اسلامی در جهت حرکت به سمت کاهش فقر در جامعه اظهار کرد: حدود 12هزار نفر از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان البرز، طی یک ماه گذشته در این طرح که با عنوان "همیان مولا" و با الگو گرفتن از سیره مولای متقیان حضرت علی (ع) با مرحله اجرا درآمد، شرکت کردند.

وی با بیان اینکه فراخوان نیکوکاران مشمول اجرای طرح از دو روش دعوت حضوری و پیامکی انجام شد، افزود: پس از توزیع کیسه‌های مخصوص طرح، همکاران امدادگر ما حداکثر ظرف چهار روز کالای اهدایی نیکوکاران را دریافت، دسته‌بندی و در قالب سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

سالارکیا همچنین گفت: این طرح با هدف دریافت کمک‌های غیرنقدی در قالب موادغذایی و ترجیحا کالاهای اساسی به منظور کمک به تامین امنیت غذایی گروه هدف نیازمند، اجرا شده است.

وی تصریح کرد: حامیان طرح اکرام و محسنین، مشترکان صنادیق صدقات، کسبه، بنکداران و بازاریان صنف خوار و بار و موادغذایی اعم از، میوه، خشکبار، گوشت، پروتئین و صنوف وابسته در این طرح فعالیت داشتند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه گروه‌های هدف نیازمند جهت دریافت این کمک‌ها توسط حوزه حمایت و سلامت خانواده مشخص شد، خاطرنشان کرد: کودکان تحت حمایت دارای سوءتغذیه، ایتام و خانواده‌های طرح محسنین و سایر نیازمندان بر اساس سطح نیازمندی مشمول مساعدت در این طرح بودند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با ذکر اینکه علاوه بر دفاتر کمیته امداد مستقر در شهرهای استان 16 مرکز نیکوکاری مساجد نیز در این طرح فعال بودند، افزود: این اداره کل در طول سال با اجرای طرحهای متعدد و با بهره‌گیری از ظرفیت معنوی مردم نوع‌دوست استان در جهت پاسخگویی به نیات خیر البرزی‌ها به منظور کاهش محرومیت در بین اقشار نیازمند تلاش می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار