کد خبر: ۲۵۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از شناسایی و متلاشی شدن یک باند بزرگ آدم‌ربایی در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری که تعداد محدودی از خبرنگاران و به صورت گزینشی حضور داشتند، خبری را در اختیار اصحاب رسانه قرار داد.

وی در این نشست گفت: حدود دو هفته قبل چهار نفر، فردی را به بهانه خرید سنگ و مصالح ساختمانی از باغستان کرج به تهران هدایت کردند.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: گروگان‌گیران از خانواده فرد گروگان‌ گرفته شده در قبال آزادی این شهروند 20 میلیارد ریال وجه نقد طلب کرده بودند.

کامرانی صالح تصریح کرد: با توجه به اینکه شروع جرم در محدوده استان البرز اتفاق افتاده بود،‌ نیروهای اطلاعات و عملیات نیروی انتظامی استان البرز وارد عمل شده و چند روز بعد با ردیابی یکی از متهمان، مخفیگاه آنها شناسایی و ساعت سه بامداد دوشنبه در یک عملیات ضربتی و فرد گروگان آزاد شد.

وی افزود: متاسفانه این فرد از زمان ربوده شدن مورد شکنجه بسیاری قرار گرفته بود، به صورتی که بخشی از اعضای بدن وی سوختگی شدیدی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ادامه داد: در زمان آزادسازی فرد گروگان گرفته شده، وی با دست‌ و پاها و چشم‌های بسته شناسایی و بلافاصله برای درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

کامرانی‌صالح گفت: در مرحله اول یکی از آدم‌ربایان و در مرحله دوم عملیات فوق، سه آدم‌ربای دیگر که هر چهار نفر از اتباع کشور افغانستان بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین کشفیات نیروی انتظامی استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: طی روزهای اخیر 200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که از استان‌های شرقی برای توزیع در استان البرز قاچاق شده بود، با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس شناسایی و پیش از توزیع کشف شد.

لازم به توضیح است،‌ متاسفانه چندی است که نیروی انتظامی استان البرز برای برنامه‌های خبری خود به صورت گزینشی عمل کرده و خبرنگاران محدودی را دعوت می‌کند.

خبرگزاری فارس برای انجام وظائف ذاتی خود این خبر را از منابع دیگری دریافت و پس از کنترل صحت محتوای خبر آن را منتشر می‌کند.

بدهی است دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز در راستای ارج نهادن به تلاش‌های ماموران و فرماندهان پرتلاش، وظیفه‌شناس، صادق و خدوم پلیس بارها آمادگی خود را برای تعامل و همکاری بیشتر با نیروی انتظامی استان البرز اعلام کرده و انتشار اخبار این نیرو نیازمند تعامل و همکاری دو جانبه است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار